Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '08

 
Kategori
Blog
 

Ordumuz Kandil'de, Ayşe Arman Nerede

Ordumuz Kandil'de, Ayşe Arman Nerede
 

Ayşe Arman: Çatışmaya biraz ara verip sorularıma yanıt verir misin?
Serkan Çavuş: Ateş altındayız abla, indir kafanı, indir!

AA: Kadınlar sizi neden seksi buluyor?
SÇ: Biz vatanî görevimizi yapıyoruz, bayan!

AA: Bu zekâ oyunları mı sizi seksi kılan?..
SÇ: Ya, ne oyunu, ne zekâsı!.. Savaşıyoruz, görmüyor musun?

AA: İyi sevişen bir erkek olduğunuzu düşünüyor musunuz?
SÇ: İyi savaşırım ben, anladın mı?! Bu karda kışta, dağın tepesinde ne sevişmesi be!

AA: Peki iyi sevişmediğiniz biriyle, aşk yaşayabilir misiniz?
SÇ: Git işine kardeşim! Beni lafa tuttun, teröristler atışı hızlandırdılar, baksana...

AA: Öpüşmek sizin için ne kadar önemli?
SÇ: Allah Allah! Allah Allah!

AA: Serkan Çavuş olmanın size kadınlarla ilişki açısından ne faydası oldu?
SÇ: Benim PKK ile ilişkim var, ölüm-kalım ilişkisi, anladın mı?!

AA: Sence 40’lı yaşlar seksüel açıdan da mı en iyi dönem?
SÇ: Ne bilim ben kardeşim! Git kocana sor!

AA: 8 kadını hamile bırakacaksın, hepsi birden doğuracak, öyle mi?..
SÇ: Allahım çıldıracağım! Bu kadının yüzünde perde kalmamış! Yahu kes sesini, keees!!!

AA: Üç kere evlenmiş birisi dördüncü kez evlenmekten korkar mı?
SÇ: Sana ne, ha, sana ne!

AA: İnsan yeni başlamış bir ilişkiyi biraz daha tutkulu tarif etmez mi?
SÇ: Komutanıımm!!! Bu kadını alır mısınız başımdan!

AA: Bir erkek için şu andaki sevgilisinin bir önceki sevgilisi kimdi, önemli mi?
Mert Yüzbaşı: Ayşe Hanım, böyle bir günde, böyle bir yerde, böyle sorular sorulur mu! Teessüf ederim doğrusu!

AA: Bir zamanlar sevgiliniz olan bir kadının, başka biriyle birlikte olup, "Hayatımın en büyük aşkını yaşıyorum!" diye ortalıkta dolaşması sizi rahatsız etmez mi?
MY: Bakınız, sizi son kez daha duyarlı olmaya davet ediyorum, anladınız mı?!

AA: Deniz Seki. Hüsnü Şenlendirici ile büyük aşk yaşıyorlar ya... Cansu Dere de şimdi Cem Yılmaz’ın sevgilisi. Gazetede bu kişilere bakarken tamamen başka birine bakar gibi mi bakıyorsunuz?
MY: Bu ne arsızlık Hanımefendi! Görmüyor musunuz, benim düşündüğüm tek şey şu karşı tepedeki teröristler!!!

AA: Olsun... Bugün Pazar değil mi...
MY: Mehmet Onbaşı! Gel bu kadını götür aşağıya, millî duyarsızlık cezası neyse verilsin! Marş marş!

Mehmet Onbaşı: Başüstüne komutanım!

Dipnot: Yedi askerimizin şehit olduğu haberi dün gece televizyonlarda yayınlanırken baskıya verilen bu yazı, Okan Bayülgen’le yapılan bir röportajda sorulan sorulardan oluşmuş bir kurgudur. Ulusal duyarlığı hiçe sayan diğer tüm yazarlara ve habercilere ithaf ediyorum. 24 Şubat 2008 - Pazar

Dipnot-2: Haftasonu eklerinin Cuma akşamı yayına verildiği bilgisine sahip değildim bunu yazarken. Bilginize...

 
Toplam blog
: 147
: 2923
Kayıt tarihi
: 05.05.07
 
 

İngilizce öğretmeniyim, çevirmenim, dilmaçım, araştırmacıyım. / Beş kitabım var: Beynin Kimliği, ..