Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '11

 
Kategori
Spor
 

Orduspor şampiyon

Orduspor şampiyon
 

şampiyonluk yürüyüşü gücünü tataftardan alıyor...


Orduspor için, Bankasya'da açılan hesabı kapatmak için on dört hafta kaldı. Mor beyazdır, renklerim, Süper Ligi çok özledim. 

Orduspor, ikinci yarıya süper bir giriş yaptı. Ve hak ettiği liderliği kaptı. 

Yönetim, teknik heyet ve taraftar bütünleşmesi, en büyük gücü Orduspor'un. Taraftar ve yönetimden tam destek devam ediyor. Teknik heyet ve futbolcular sahada her şey size düşüyor. 

Uğur Tütüneker. Takım kadrosunu istikrarlı hale getirdi. Oynattığı futbol tatmin edici. Ama yedek oyunculardan yeterli oranda yararlanamadığını düşünüyorum. Yani aslında geniş bir kadromuz yok. 

Yeni transfer İbrahim Şahin çok katkı yapacak. Gol yollarında sorun yok artık. Tek dileğim, İbrahim Şahin, tek başına kurtarıcı rolüne girmesin, kahramanlık yapmasın. Onun takım oyunu, Kostovski'nin verimini artıracaktır. 

Müslüm Yelken. İlk yarıda bu oyuncunun üstüne kurulan oyunla çok başarılı sonuçlar aldı takım. Enteresan bir oyuncu Müslüm. Bazen, ne ayak bu oyuncu ve saçmalıyor dedirtse de fark yaratıyor takımda. 

Numan Çürüksu. Çok başarılı. 

Takımın defans ve ileri hattında sorun yok. Ama orta sahada sorun olabilir. Ali Çamdalı sakatlandığında takımın dengesi bozulmuştu. Yani orta sahada oynayan oyunculardan biri sakatlansa veya cezalı duruma düşse, yerleri dolmuyor. Emrullah, Bilal, İrfan ve Sinan yeterli katkıyı yapamıyorlar. Bunların en kötüsü de Emrullah. Takım öne geçince Emrullah'ı oyuna sokuyor ya hoca, krize giriyorum... İrfan çok beğendiğim bir oyuncu olmasına rağmen takımda yer bulamamasına şaşırıyorum. 

Neyse. Orduspor'a başarılar diliyorum. Her maçını dikkatle izliyorum. 

Bu hafta sonu oynanacak Gaziantep Belediye maçı kolay geçecek. İlk maçta ofsayt gerekçesiyle verilmeyen golümüzü unutmadık. Bu haftadan sonra Antep Belediye'den düşüş bekliyorum. 

 

 

 
Toplam blog
: 22
: 1841
Kayıt tarihi
: 30.07.07
 
 

5 Ekim'de, sonbaharın güzelliğini görmek için doğmuşum. Öğretmen olana kadar, okumam gereken tüm ..