Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '09

 
Kategori
İnançlar
 

Organ bağışı

Merhaba dostlar,

Organ bağışı kampanyasının başladığı ilk yıllarda, sanırım 16-17 yıl önce hiç düşünmeden bütün organlarımı bağışlamış, böyle bir şeyi neden baştan akıl edemediğim için de kendimden utanmıştım...

Bunu yaptığımda; çevremde duyan bir çok kişiden büyük tepkiler aldım... Evet beden benim, karar benim, akıl ve ruh sağlığım yerinde ve ne yaptığımı da çok iyi biliyorum... İyide ki yapmışım...

Tabii ki Allah sağlıklı, uzun ömürler versin...

Her zaman söylediğim gibi; lütfen EMPATİ kuralım. Bizim başımızda olmayan şeyler için sanki hiç başımıza gelmeyecekmiş gibi düşünmeyelim. Gerçi ben bu mantık ile karar vermedim. Karar verişimin iki nedeni vardı; birincisi yapılabilinecek en büyük iyiliğin bu olduğunu düşündüm, ikincisi ise öldükten sonraki var oluşun sadece bu şekilde gerçekleşe bilineceğini düşündüm. Belki bir ihtimal; bedenimizin toprağa karışması ile organikleşip, bitkiye dönüşerek yeniden farklı bir canlı olarak hayat bulabilir ama hiçbir insan oğluna bire bir yararı olmayacaktır... Çürüyüp gidecek bir bedenin ne kendine, ne aileye, ne de evrene bir yararı var. Oysa ihtiyacı olan yüzlerce insan var...

Evet; sevap mı işlemek istiyorsun, buyrun size ENNNNN BÜYÜKKKKKK SEVAPPPPPP...

Lütfen organlarımızı bağışlayalım, lütfen bağışlayanlara destek olalım ve lütfen bağışda bulunulması için duyuruda bulunalım...

Her birinize sağlıklı, uzun ömürler dilerim...

SEMA

 
Toplam blog
: 51
: 795
Kayıt tarihi
: 10.08.09
 
 

Merhaba, 18 Şubat 1964 Artvin doğumluyum. Yüksek okul mezunu olup, uluslararası bir Vakıf'tan ofi..