Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '12

 
Kategori
Müzik
 

Orhan Baba ile bir ömür...

Orhan Baba ile bir ömür...
 

Daha şimdi dinleme fırsatım oldu ve 32 sanatçının hepsini beğenmesem de emek dolu güzel bir albüm olmuş diyebilirim...

Tabi ki herkes aynı şeyi beğenmek zorunda değil ama internette yorumları okudum da insanımızın ne kadar acımasız olduğunu bir kez daha görmüş oldum..

Bu nasıl bir insanlık yaaa!

Beğenenler yazmış güzel yorumlarını ama beğenmeyenlerin küfürleri tonla gidiyor.. Emeğe biraz saygı göstersek ne olurdu sanki.. Ülkemizin sevilen, birbirinden değerli 32 sanatçısı birlikte bir yola çıkmışlar ve çok da iyi etmişler. Orhan Baba o muhteşem yüreğiyle birleştirmiş sevgi dolu sesleri..

Ama bizim insanımız yadırgamış, sığındıkları tabularının arkasından küfürler yağdırıyorlar...

Memleketi satılsa sesini çıkarmayacak insanlar böyle konularda kaplan kesilivermiyorlar mı deli oluyorum!

Ama o 32 sesin içinden ilk 10 favorimi söylemek istiyorum. Onlara kızıp bu güzel projeyi övmeden yazımı bitirnek istemiyorum;

1- Kutsi

2- Ebru gündeş

3- Ajda Pekkan

4-Tarkan

5-Mustafa Ceceli

6- Nükhet Duru

7- Sezen Aksu

8- Zara

9- izel

10- Zerrin Özer

Hepsinin sesine, yüreğine sağlık....

  

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..