Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '08

 
Kategori
Güncel
 

Orhan Pamuk ve hakaret üzerinden pazarlama!

Orhan Pamuk ve hakaret üzerinden pazarlama!
 

Bir yazar düşünün ki Türkiye'nin gündemine oturmuş kalkmak bilmeyen. Oysa Reşat Nuriler, Halit Ziyalar gibi binlercesi, bir yerlerde, sanıyorum son deminde ve sonbahaharında kalmış ülkenin. Oysa onlar öyle bir yazarlardı ki bin yazar herdefasında.

Bir önerim var kendisine yaşadığı doğduğu yerler içinde, bir şeyler yapma zamanı yokmu kendisinin.

Kimselere sataşmadan, leke atmadan hak düşünüp, hakkıyla yazarak gelmeli başarı. Prim veren medyada hiç suç yokmu? Kalem kılıçsa doğru kullanmalı maazallah.!

Bakıyorum sevgili editörlerimizin reddettiği yazılarıma, bir fazla vurmuşum bam teline. Us ile yazıyorum ancak, tedbir konu ile ilgili sayın bakanlarda ve millet vekillerinde.

Ben gidiyorum diyerek tehdit ederek, halkı ve millet onurunu hiçe sayan Sn. Fazıl Sayları, hakkı hakkıyla ak pak yazmayan Sn. Orhan pamukları, tutup sımsıkı sarılmalıyız? Yoksa rahat mı bırakmalı? Okuduğum aşağıda ki bu haberi, bilgilerinize sunarak ayrılıyorum huzurunuzdan. Değerli arkadaşlar hiç şüphem yok onurunuzdan yorumlarınızı bekliyorum. Yahudi tüccarı taktiği mi ? reklam kampanyası mı ?

“Türkiye’de 1 milyon Ermeni, 30 bin Kürt öldürüldü” diyerek Nobel ve para ödülü kazanan Orhan Pamuk, yeni kitabının reklamını yapmak için ulusal hassasiyetlere sahip çevrelere saldırmaya başladı. Alman Der Spiegel dergisine konuşan O.Pamuk, AB karşıtı Atatürkçülerin, Atatürk’e ihanet ettilerini öne sürdü. Dergin “Türkiye’yi AB yolunda görüyor musunuz?” sorusu üzerine O.Pamuk şöyle konuştu: “Böyle yaparsanız, milliyetçi duygularımı uyandırırsınız. Ben, şu an bizden, 50 yıl öncesinden daha iyi konuşulduğunu düşünüyorum. Bu konuda katkı sunmak beni sevindiriyor. Ekonomik olarak Türkiye’nin durumu iyi. Ancak liberallik konusunda eksikliği bulunan ve birbirleriyle sürekli savaşan egemen tabakanın dar görüşlülüğü yüzünden sayısız siyasi problemlerimiz var.”

 
Toplam blog
: 26
: 1200
Kayıt tarihi
: 21.06.06
 
 

1973 doğumluyum Türkiye'nin önde gelen firmalarından birinde üst düzey yöneticilik yapıyorum. Siy..