Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '14

 
Kategori
Söyleşi
 

Orhan Tez, Guinness Rekorlar Kitabı’na değil, ama Orhannes Rekorlar Kitabı’na gireceğim, dedi

Orhan Tez, Guinness Rekorlar Kitabı’na değil, ama Orhannes Rekorlar Kitabı’na gireceğim, dedi
 

Orhan Tez’le uzun zamandır görüşemiyorduk. Zar zor yakalayıp bir röportaj yaptım. Guinness Rekorlar Kitabı’na değil Orhannes rekorlar Kitabı’na gireceğini söyledi.

Irmak Denizsu: Uzun zamandır görünmüyorsun, neler yapıyorsun?

Orhan Tez: Yazıyorum, yazıyorum, yazıyorum…

ID: Ne yazıyorsun?

OT: Aklıma ne gelirse!

ID: Nasıl yani?

OT: Fanzin kitap yazıyorum.

ID: Niye ki?

OT: Rekor kıracağım!

ID: Yazarak ne rekoru kıracaksın?

OT: Bak anlatayım, Barbara Cartland, tam 723 kitap yayımlayarak en çok kitap yazan yazar olarak Guinness Rekorlar Kitabına girmiş.

ID: Eeee?

OT: Ben de fanzinlerle birlikte 724 kitap yazarak Guinness değil, ama Orhannes Rekorlar Kitabı’na gireceğim.

ID: Yapma ya!

OT: Evet, yapacağım! Şu anda 160 kitaba ulaştım. Ortalama bir hızla sanırım bir-iki yıl içinde 724 kitaba ulaşırım.

ID: Çılgınlık bu, ama kolay gelsin sana.

OT: Teşekkür ederim.

 
Toplam blog
: 433
: 2442
Kayıt tarihi
: 19.04.09
 
 

Merhaba. Kitap okumayı ve yazmayı seviyorum. Bir de gezmeyi ve fotoğraf çekmeyi. Gezmenin yalnızc..