Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '10

 
Kategori
Mizah
 

Orhun Abideleri!

Orhun Abideleri!
 

Bazen düşünmeden atıyordum!

“Keşke Orta – Asya’dan gelmeseydik buraya! Başımız beladan kurtulmuyor!”

İnceden düşününce yanıldığımı anladım!

Ulan burada en azından üç tarafın denizle çevrili! Orta – Asya öyle mi? Çini var, Rusu var, Hindi var! Milyarlık ülkeler!

Kime yaltaklanacaksın?

“Ana tarafım Ortodoks! Babam Budist! Bizim çocuklar Hindu oldular Abi! Ben Dalay Lamacıyım!”

“Vay dallama!”

Kimseye de yaranamazsın!

Orhun Abidelerini ziyarete gideyim dersin hakkında soruşturma açılır!

“Nereye böyle?”

“Orhun Abidelerini görmeye Abi!”

“Atın bu faşisti kodese! Sen?”

“Ben az ilerde ineceğim Abi!”

Bakarsın Orhun Abidelerini de yıkarlar!

“Milleti isyana teşvikten!”

Adam yazmış! Çinlilerin ipekli dalaverelerine kanma ey Milletim demiş! Ağzından girerler burnundan çıkarlar demiş! Sen anlamazsın böyle üçkağıtçılıktan demiş!

Burada iyiyiz iyi!

Üç tarafımız denizle çevrili!

Hem Orhun Abideleri rahatça duruyor orada! Kimse ellemiyor!

Bize kalsa yandı yıkıldıydı!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..