Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '07

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Orijinal demokrasi tanımına bir itirazım var

Orijinal demokrasi tanımına bir itirazım var
 

Radikal Gazetesi'nin televizyonlardaki reklamında "orijinal demokrasi" tanımı yapmışlar. Söylenenlerin çoğuna katılıyorum ancak araya sıkıştırılmış bir bölüm var ki, "ne demek istiyorlar?" demekten kendimi alamıyorum.

Reklam Youtube’da da yayınlanıyor. Oradan da izledim birkaç kez... "Radikal Gazetesi Orijinal Demokrasi Reklam Filmi (Sansürsüz)" başlığıyla yayınlanıyor.

Reklamın sonuna doğru duyuyoruz: "Üstelik hiçbir bedel ödemeden hem laik hem demokrat olabilirsiniz". O sırada ekranda "Çok Laik" "Çok demokratik" yazıyor.

İtirazım söylenene ve yazılana:

1. "Hem laik hem demokrat" ne demek? Laik olmadan demokrat olunamaz ki zaten
2. "Çok laik" ne demek. İnsan laiktir veya değildir. Laikliğin grileri yoktur, çünkü Anayasamız laikliği tanımlar.

Blognot: Bu yazımın "orijinal demokrasi" tanımı gereğince Radikal Gazetesi tarafından alıntı yapılarak yayınlanacağına inanmak istiyorum.

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..