Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '10

 
Kategori
Güncel
 

Orkide

Orkide
 

Ve zaman bir çok şeyi tekrarlıyor ise... Üzerinden geçtiğimiz vakitler yorgun vakitler ise. Öyle yanlız ve kimsesiz hissediyorsa yüreğin. Ruhundaki neşe yi arıyorsan, nerede bıraktığını bilmiyorsan... Üzgünsün.

Kısa bir hikaye

Orkideme ne oldu?

Annem iyilik olsun diye saksını değiştirmiş. Şeffaf saksısından çıkarıp daha büyük bir saksıya koymuş. Üstelik toprakta ilave etmiş iyi gelir diye . Toprak çiçeğe uygun değil. İki ay boyunca bekledim sabırla bir kaç tomurcuğu kabarmıştı ki, bu sefer tamamen kaza annem ucundaki tomurcuklarını kırdı. Hepsini bilmeden yaptı. Yeniden şeffaf bir saksı aldım tek bir sap kalmış kırık Orkide'mi diktim. Henüz hiç bir tomurcuğu yok. Arasıra bir öpücük konduruyorum.

İyi yapmaya çalışırken neleri bozmuşuzdur kim bilir. Onarılma ve yenilenmek için sadece zaman değil çaba göstermek gerekir...

 
Toplam blog
: 259
: 442
Kayıt tarihi
: 23.04.09
 
 

Merhaba ben Manolya. Edirne doğumluyum. Eğitim'e hizmet ediyorum ve bu yolun gönüllüsüyüm.Şiir yazma..