Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '07

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Orman Bölge Müdürlüğü

Orman Bölge Müdürlüğü
 

Ormanların yurdumuz için ne anlam taşıdığını bilmeyen var mıdır? Ben sanmıyorum. Her sene yaz aylarında yanan orman alanları bizleri nasıl üzüntüye düşürür hep farkındayız. Ama sevinerek söylemeliyim ki yananın yerine hatta daha fazlasını dikerek, bu alanda savaşım veren kurumlar ve kuruluşlarda var. Bunların bir kısmı sivil kuruluşlar, önemli bir kesimi de devlet kuruluşları.

Bunlar zaman zaman kampanya ve şenlik havasında ağaç dikme eyleminde bulunurlar. Balıkesir çevresi bu ağaçlarla yeşil bir kuşak halinde çevrilmiş halde. Buda sevindirici bir durum. Geçenlerde orman bölge müdürlüğü binasının önünü dikkatimi çekti, bakımlı bir botanik bahçesini anımsattı bana. Sağlıklı ağaç ve çiçekler, yemyeşil çimlere gayet nizami dikilmiş. Binada bakımlı zaten... Bundan başkası da beklenemez doğal olarak. Yeni uygulamalarını gösteren ilan panoları, her şey güzel ve hoş ama dikkatimi bence olumsuz bir durum çekti. Her Köye Bir Orman kampanyasını duyuran pano...

Anlatım güzel, konu çok iyi vurgulanmış ama pano önündeki ağaçlar tarafından örtülmüş durumda ve çok dikkatli bakmazsanız görünmüyor. Sakın ağaçların beni rahatsız ettiği kanısına kapılmayın. Aksine yapılanların halka tam yansımaması beni üzdü. Ya o panoları oradan kaldıracaksınız ya da başka bir yolunu bulacaksınız. Balıkesir Orman Bölge Müdürlüğünün duyarlılığına inanarak yazıma son veriyorum. Yangınsız bir yaz dileğimle.

 
Toplam blog
: 405
: 914
Kayıt tarihi
: 19.04.07
 
 

Okumayı ve kendimce yazmayı severim. Samimi eleştirilere açık biriyimdir. ..