Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Orman yürekli kadın

Orman yürekli kadın
 

__Keşf edilmemiş Deniz'lerin Orman Yürekli Kadınına__

Şimdi!

Çam kokulu sesinin kıyılarıma vurduğu yerdeyim
Çakıl taşı, kum tanesiyim... bakir kıyılarda,
Kaya parçalarıyım irili ufaklı, yosunların sevdasında tutsak
Vals'ine hazır...
Öyle geliyor, sarıyor, örtüyor, okşuyorsun ki..tını'larındayım esrik
Köpüklerine sarılıyorum ses dalgalarının, kucak kucak

Önce!

Kentsel metropolün göbeğinde kör ebeydim kendimle
Dağ başı yanlızlığı yaşayan kır çiçekleri umarsızlığında
Issız vadilerde esintiyle uçuşan kırmızı benekli kelebeklerin
İz düşüm serseriliğinde hovarda, tek başınalıktaydım..
Ay, yıl, yıllar değil.. yarı ömürdü tükettiğim.. üretkensiz
Yaşlanan zaman mı, tükettiğim gizemlerim miydi?

Hiç doğa, nü, model resmetmemiş bir ressam
Hiç beste yapmamış bir bestekar, arabesk dahi
Hiç şiir, öykü, deneme yazmamış şair, yazar, öykücü
Hiç makale yazmamış gazeteci gibi... Ben ve ben
Ve daha nice hiç'ler çoğalırken bende
Resmi, gayri resmi evrak üzerine
Attığım imzadan mı ibaret, benliğim, var oluşum?

Kurumuş gövdem, köklerimin diriliğinde susuzluğuna direnmekte
İsmi olmayan cins ağacım, bereketsiz topraklarda,
Ağaçlar ayakta ölse de, direnişimdeydim, ayaktaydım gölgesiz
Kaç kez baltasından kurtuldum, kaçak ormancının
Kaç kez köklerimden nem verdim, yılgınlığıma inat..yaşamaya

Şimdi!

Bir damla düştü yüreğinin ormanından diplerime, ilk cemre..
Sayısız çoğalmalar zamanında köklerim…gövdeme uzanan..
Düşen bir damla mıydı yüreğinden hücrelerime, iliklerime
Yaşam sıvısı mıydı damla damla akan..yağmur öncesi
Çoğalan, çoğaltan, dirilten, uyandıran bir devi uykusundan

Orman yürekli kadın…
Kuş ve türevleri konmazdı sensizliğimde, cemre'sizdim..
Teğet geçerdi börtü böcek, rengarenk kelebekler..Ve şimdi
Bahara yüzünü döndü kollarım, dallarım, ağaç ağaç
Çiçekler dansına hazırlanıyor... mevsimsizliğe inat,
Yağmurlar erken düşüyor, serçeler şaşırmada şimdi, ürkek
Kanat çırpıyorlar, martı seslerinin çığlığında, sevecen
Çocuklar salıncak sevinçliğinde, masumca yüreklerle
Gölgem gölgelerine selam durmada …serinliğimde

Fotosentezi tersten yaşıyorum şimdi, aykırıyım ya..inadına..
Gökte kayan bir yıldız gibi akarak
Issız deniz kenarına yerleşiyorum, heyelanımla, fay hatsız
Deniz kokan, çam kokan sesine, esintine, ritmine
Bir adım, bir nefes aralığında durmak için…..
Esintinle besleniyor
___Sesinle çoğalıyorum

__ ORMAN
____ YÜREKLİ
________ KADIN

 
Toplam blog
: 111
: 726
Kayıt tarihi
: 22.01.09
 
 

Adana doğumluyum halen bu kentteyim.. Marmara Üniversitesi İşletme mezunuyum. Deneme ve şiir yazıy..