Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '17

 
Kategori
Güncel
 

Ormanlarımızın dikkatsizlik sonucu yanmasını kabullenemiyorum; kasıtlı yaksalar daha iyi

Ormanlarımızın dikkatsizlik sonucu yanmasını kabullenemiyorum; kasıtlı yaksalar daha iyi
 

Hiç değilse bu ülkenin düşmanı kim onu biliriz. Düşmandan/hainden beklenir ama hain bir duyarsızlıkla bu cennet vatanı cayır cayır yakarsan cinayet işlemişten farkın olmaz ben de seni yakarım!

Hatanın dikkatsizliğin kabul edilemeyeceği durumlar bunlar; üç kuruşluk mangal keyfi için ülkeyi mangal yapıyorsun, terbiyesiz! Ormanda yürürken telefonumu bile açmıyorum, duyarlılık gör!

Her türlü insan var memlekette; ülkesini seven, sevmeyen, hain, casus… Ben de fazla vatancı değilim ama seni yaşatan hayatı yakıyorsun!

Sıcakların orman yangınına neden olduğu doğrudur, hainler de yakar; ama bence yangınların yarısı mallıktan! Ormanın içinde ateş yakamazsın kardeşim! Apaçi misin sen, dumanla mesaj mı yollayacaksın! Sorun gırtlaksa ver parayı Kaz dağlarına deveyle pizza çıkaralım Allah Allah ya!

Böyle bir şey olmaz, yaz geliyor Türkiye başlıyor güneyden itibaren yanmaya. Aslında yanmaya müsait bir ülkemiz var doğru ama yakmaya müsait bir insanımız da var, Madımak’tan biliyoruz. Ülkenin güneyinde bir orman yangını başladığında ta kuzeyden acaba bana ulaşır mı diye can derdine düşüyorum!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..