Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '07

 
Kategori
Güncel
 

Örnek milletvekili idi Sayın İnönü

Örnek milletvekili idi Sayın İnönü
 

Sayin Erdal Inonu`nun olum haberini ogrenince, bir yildiz daha kaydi diye dusundum. Erdal Inonu`yu daha cok SHP genel baskani iken daha yakindan izleme imkanim oldu. Turkiye Buyuk Meclisinde milletvekili olarak bulundugu surece bir gun dahi devamsizligi olmamis her oturumu hic kacirmadan izleyerek milletin vermis oldugu gorevi yerine getirerek diger milletvekillerine ornek olmaya calismistir. Her zaman kendi isini kendi gorur, giymesi icin ceketini tutmaya calisanlara kibarca saka yollu dokunmalarda bulunurdu. Omuza alinmaktan hic hoslanmaz, fizik profesoru oldugu icin fizik kurallarini uygulayarak bu girisimi engellerdi. Politikadaki ayak oyunlarina ayak uyduramadigi icin politik yasami uzun surmedi. Zaten siyaset yasamina da isteyerek girmemisti. Sayin Inonu`yu diger politikacilarla karsilastirinca ona karsi saygim daha da artiyor. Kendisine Allah`tan rahmet diliyorum. Ailesine ve sevenlerine bas sagligi diliyorum.
 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...