Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Örnek Ülke Türkiye Ama nasıl

Ben bir ülkücüyüm

Ben Ulusumu

Samimiyetle çok ama çok sevenim

Ben Ulusumun dünyaya

Güzel örnek olmasını çok arzulayanım

Ben Ulusumun dünyaya

Barış yayarak dünya insanlığının

Mutlu yaşamasını sağlamasını isteyenim

Ülkücü

Kendi ulusunu çok severken

Diğer dünya uluslarını da çok sever

Çünkü

Ulusseverlik bunu gerektirir

Ulusseverlik samimiyetle insan severliktir

Kendini sevip

Başkalarını sevmemek bencilliktir

Bu insandan hayır gelmez

Bu tür insan çıkarcıdır

Kendi çıkarı için her türlü rezilliği yapandır

Atalarımız

Geçmişte çok anlamlı düşünce üretmişler

“Türk Cihan hâkimiyeti mefkûresi” adı altında

Bunun içeriği şöyle

Türkler barış konusunda

O kadar ileri gidecekler ki

Ülkede en üst derecede barış yaşanacak

Bu gerçek

Yakın çevremizdeki ülkelere de yayılacak

Git gide dünyaya yayılacak

Dünya barışı yaşayacak

Ülkemiz bu çalışmalarıyla dünyaya örnek olacak

Her ülke

Ülkemize saygı sevgi ve sempatiyle bakacak

Öyle yaklaşacak

Türkiye’nin her ülkede saygınlığı olacak

Ondan asla kötülük beklenmeyecek

Sadece iyilik beklenecek

İşte budur

“Türk Cihan Hâkimiyeti Mefkûresi”

Şunu hiç es geçmeyeceğiz canlarım

Türk’ün mayası sevgidir saygıdır

Onun için işte

Elimizden geldiğince sevgi yayacağız

Etrafımıza sevgiyle bakacağız

Sevgi titreşimleri yayacağız

Çevremizi sevgi bahçesine döndüreceğiz

Dolaylı olarak ülkemiz de yakın komşularımız da

Daha sonraki aşamada tüm dünya böyle olacak

Savaş sözü unutulup gidecek

Bütün dünya bizim olacak herkesin olacak

Dünya cennet olacak cennet

İşte canlarım

Ben Türkiye’nin Türkiye’mizin

Böyle örnek ülke olup

Dünyaya mutluluk yayacağını söylüyorum

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..