Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '14

 
Kategori
Şiir
 

Örs.. Şiir...

Örs.. Şiir...
 

Örs...

Evvelim olsa dahi
Her dem bin bir cefa

Görseydim ahirim de
Bir nebze olsa vefa

ve zalim kader
Bir lahza neşe'yi bile
Bana ederken inkar

Belâ-yı Aşkdan yine de
Korkmazdım zinhar

Sinem aşka müsaviyken
Kor ateşli bir hadde de

Neyleyim ki çok hoyrat ezdi
Bir melek sima o'nu örs'ün de

Bak! Ruhsarıma yansır şimdi
Gönül mülküm de ki yağma

Sorma, bu tenha Arz-ı halimi
Kendi destinden değil sanma

İki güneş arası bu kadar
Kan revan olmasaydım gamdan

Belki de gitmek istemezdim
Bu rezil rüsva diyardan..

 

Muzaffer Alper
 06.012.2014
 Müşkil bir sabahın zikri...

 
Toplam blog
: 63
: 4513
Kayıt tarihi
: 28.09.07
 
 

Fotoğraf sanatı, çevre ve siyaset, özel uğraşlarımdır. Manifestom'da sadece iki madde vardır, bir..