Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '11

 
Kategori
Kitap
 

Ört ki ölem- Muzaffer Cellek

Ört ki ölem- Muzaffer Cellek
 

1933 diyor Muzaffer Ağabey!

“Amasra Aşkı”ından, Bartın’dan Ege’ye uzanan yolculuğunda, Çingene Ramazan’la, Keklik Emine’yle, Şaşkın Bakkal Topal Ahmet’le ve son olarak Zennube’yle tanıştık!

Onun çay tadında anlatımından derin haz duyarak!

Yalın.

Ve doğal!

Baktım da son sayfasına, tam 312 sayfa!

Kaldı 311.

Ama yazayım dedim!

Yazayım, insanımız okusun!

Muzaffer Cellek Ağabey’in yolculuğuna yâren olsun!

Hep birlikte gidelim!

Ben beklerim sizi!

Miranda’nın yanındayım!

Not: Zennube’nin aşığını vuranı görsem alnından öperdim! Sormayın niye?

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..