Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

24 Nisan '13

 
Kategori
Şiir
 

Orta Kahve yanında Badem Şekeri

Orta Kahve yanında Badem Şekeri
 

Sahi sen nasıl içersin kahveni

Sütlü mü sade mi?

İçmedik ki bilmiyorum!

Benimkisi “orta kahve”

Yanında badem şekeri

Hayat tadında dostluk kıvamında

Boş vermişim hayatın acısına

Eğilmemişim kimselerin önünde

Çatmışım yanlışların tümüne

Bir sana eğilmiş başım

Rüzgâr mı şiddetli esiyor

En tepelere mi evler kuruyorum

Nedir, her defasında yıkılıyorum.

Sevgi bahçesinde kahve bahane

Kim bilir kaç kez titredi

İçimizi eriten aşk güneşinde

Kahve fincanı tutan ellerimiz

Daha dün yine

Hayal kahvesinde buluştuk seninle

Kırk yıl hatırı aradık orta kahvede

Gözden kaçırdıklarımızı

Gözümüze batanları anlattık

Bu arada öğrendim meğer

Sütlü kahve içermişsin ne güzel,

Hayatın tatlısıdır sütlü kahve

Hayret benimkisi “orta kahve”

Badem şekerli

Dedim ya kahve bahane…

Kısık ateşte bakır kalaylı cezvede

Canlanır hatıralar kahve dumanında

Bakarız telvesinde şekillenen umutlara

Bilmem kaç kez

Milyonlarca kez kullandığım kelimeler

Tekrar ettiğim cümleler dökülür

Kahve yudumlarından sonra

Bitmesin diye uzattıkça uzatıyoruz

Çözülüyor dilimizdekiler

Hayal evimizde yükselirken dumanlar

Efkâr basıyor yüreğimize…

Anlatamadığım bir lezzet kaplıyor

Gülümsemene şahit gözlerimi

Sonra aniden

İçim ısınıyor “orta kahve” dumanında

İçinde savrulduğumuz acı hayat

Gerçeği son veriyor kahve molasında

Yaşanmayan sevdaların masalına…

Sahi sormayı unuttum

Sen nasıl içerdin kahveni

Şekerli orta mı acı mı?

Kahve fincanlarında

Ararken kendi gerçeğimizi…

 

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 24.04.2013    14.34 

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..