Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

16 Mart '10

 
Kategori
Dostluk
 

Orta Okul Arkadaşlarım

Orta Okul Arkadaşlarım
 

Merhabalar,

Bu gün sizinle çok güzel bir günümü paylaşacağım.

Geçen Cumartesi günü 34 yıllık Orta Okul arkadaşlarımla buluştum.

Facebook sayfası sayesinde Orta Okul arkadaşlarımın çoğunu buldum, onlar beni buldu, Facebook’u

İyi kullanırsanız size inanılmaz güzel olaylar yaşatıyor.

Malum benim Soyadım hiç değişmediği için arkadaşlarım beni çok kolay buldular.

Orta Okuldan gerek erkek arkadaşlarım gerek kız arkadaşlarımla görüşmek beni gerçekten çok mutlu etmişti, ama görüşmek bambaşka bir duyguydu.

İlk anlaşmamız İzmir Kordondaki Ordu evinde, erkekler ve bayanlar sanırım 8 arkadaş görüşmek üzere sözleştik, ancak son gün erkek arkadaşlarımızdan birinin bir yakınının vefat etmesi sonucu

gelemeyince diğer erkek arkadaşlarımız da bu görüşmeyi haftaya ertelediler ve gelmediler.

Ancak biz bayanlar bir kez söz vermiştik birbirimize görüşmemek olmazdı.

Arkadaşım Güler ve adaşım Hülyaya telefon edip İzmir’in meşhur Kızlarağası hanında birer

Kahve içmeye davet ettim beni kırmadılar ve sözleştiğimiz gibi saat 14.00 de buluşacaktık,

Saat 13.30 da Kızlarağası hanına gittiğimde şöyle bir bakınırken Güler arkadaşım çoktan gelmiş oturmuş bizleri bekliyormuş. İnanır mısınız sanki aradan 34 yıl geçmemiş dün ayrılmışız da bu gün tekrar görüşüyormuşuz gibi Güler beni görür görmez tanıdı ve tabi bende onu, hemen kucaklaştık öpüştük, hasret giderdik, birlikte oturduk arkadaşlarımızı beklerken caylarımızı yudumladık,

On dakika kadar sonra Güler arkadaşımın ilk okul arkadaşı Mücella da bize katıldı ve konuşmalarımız devam etti. Aradan on beş dakika geçmişti ki Hülya arkadaşım geldi buluşma yerine ve dörtlü grup olarak oturup sohbet ve muhabbete başlamıştık bile, birbirimize anlatacak o kadar çok şey varmış ki

İnanamazsınız 6 saati birlikte geçirdik, yedik içtik, güldük, eğlendik, hüzünlendik, kahkaha attık, ama zaman nasıl geçti anlayamadık.

Bu arada erkek arkadaşlarımızı da andık, onların hafif bir dedikodusunu yaptık, çünkü gelmedikleri için

Güler ve Hülya da biraz kızdılar onlara ama bizler için hep birlikte olmak ve bir çok şeyi paylaşmak çok güzeldi.

34 Yılda arkadaşlarım da bende ne kadar çok yaşanmışlıklar olduğunu anlatarak anladık.

Çok güzel zaman geçirdik. Balık ekmek yemek üzere en kısa sürede tekrar bir araya gelebilmek adına

sözleştik.

Arkadaşlarımla bir araya gelmek onlarla görüşmek bana büyük heyecan verdi, sevinç duydum çok sevindim.

Bu günümü sizlerle paylaşmak istedim, çünkü her sevincimi sizlerle paylaşıyorum.

Bu yazımı okuduğunuz için binlerce kez teşekkürler ediyorum.

Kocaman sevgilerimi gönderiyorum size,


Hülya-Alyoşa-2010

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...