Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '13

 
Kategori
Siyaset
 

Ortaçağ Türkiye'si

Ortaçağ Türkiye'si
 

Herkesin tek ihtiyacı ‘İnanç’ demiştim. Ülkemde inanç, elinde palalarla, silahlarla, satırlarla coplarla  kol gezmekte.

Eğer Hıristiyan veya başka bir dine ait olarak doğmuş olsaydım şu şartlar altında kesinlikle Müslümanlığı tercih etmezdim. Yeryüzüne ve insanlığa indirilmiş son din olan İslamiyet i yeryüzünün en güzel, en mantıklı ve anlamlı dinini reddederdim. Ve şuna eminim ki Müslüman olmayan her ülke “ Müslümanlık ve İslamiyet bu ise ben dinimden memnunum” diyecektir. Hiçbir din yok ki her türlü tecavüzü meşru kılsın,  yolsuzluğu meşru kılsın, insanı insana kırdırtsın, Allah ile kul arasına girsin, işkenceyi meşru kılsın, ölenin arkasından ‘Oh! İyi olmuş” desin. Yok yeryüzünde bu insanlık dışı yaptırımların uygulanmasını buyuran bir din. Bizleri, gerçek anlamda Müslümanları, yani insanları dinimizden soğutamaz bu insanlar, sözüm ona Müslümanlar.  İlk emri ‘Oku’ olan bir din içinden bu kadar cahil çıkartamazdı gerçekten. Referandumda ‘Yetmez ama evet.’ diyen okumuş aydınlarımız vardı hatırlarsınız. Hayretle kalakalmıştım. Belki de onlar kadar okumamıştım ve tecrübem yoktu ama şaşkınlıkla bakıyordum okumuş insanlarımızın düştüğü gaflete. Dinimiz vücuda hoşluk veren uyuşturan her türlü maddeye karşıdır. Bu insanlar ne içmiş olabilir veya  dağıtılan makarna veya kömüre uyuşturucu maddesi katılmış olabilir mi? İslam dini onurlu bir dindir. Müslümanlar bu kadar onursuz olabilir mi?

Mısır’da Mursi yanlıları, ülkemde Tayyip yanlıları.  İki ülke de Müslüman. İki ülkenin de sonu vahim, sonu acı, sonu hüsran... (?) Takke düştü kel göründü ama Mursi bizim değerli (!) ve demokrat (!) başkanımız kadar akıllı değildi ! Rabbimle benim arama kim girebilir ? Ey ! Mursi söyle şimdi ! Rabbinle aran nasıl ?

Türkiye’de bi’nevi OrtaÇağı yüzyıllar sonra tekrar yaşatan bu iktidar elbet tarihe isimlerini onurlu kanlarıyla yazdıran ortaçağ aydınları gibi,  aydınlık insanlarımızla tarihin tozlu sayfalarına karışacaktır.

Beni benimle ve Rabbimle yalnız bırak! Biz aramızda anlaşırız başkan. Dış kapının dış mandalısın sen. Uzak dur benden ve dinimden. İnan bana senin iktidarında ve şu şartlar altında ben sanırım Müslüman değilim. Şimdi ben mi utanmalıyım Müslüman olmayışımdan yoksa sözüm ona Müslümanlar mı utanmalı Müslüman olduklarından…

Bilemiyorum…

Öfke yüklü bulutlar gibiyim,

Ha! Yağdı Ha! Yağacak,

Melike Çelik

 
Toplam blog
: 78
: 290
Kayıt tarihi
: 02.07.11
 
 

1980 yılının buhranlı Ankara' sında gözlerimi dünyaya açmışım. Babamın işi nedeniyle çocukluk yılla..