Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '11

 
Kategori
Futbol
 

Ortada galibiyet yok!

4 maç sonra gelen galibiyet! Aslında açık konuşayım maçı Beşiktaş yada Beşiktaşlı futbolcular değil, hakemler kazandı yada kazandırdı. Sen hakem olarak açık penaltıyı vermiyorsan, açık ofsaytı görmüyorsan, bir takımın ekmeğine zaten kan doğramış oluyorsun. Şimdi bunu bir yerden talimat aldıda mı yaptı diye bana sorsalar açıkçası ben böyle bir durumun olasılığına dahi ihtimal vermiyorum. Ama hakemde bir insandır ister istemez etki altında kalır. Yani haftalardır hakem hatalarından başı yanan büyük(!) bir takımın maçını yönetiyorsun, ya sende aleyhte hata yaparsan. Ne yaparsın di mi ya!!! Ya hakem odasını basarlarsa!!! Boşver emin olmasanda lehte karar ver sen nasıl olsa büyük takım birşey olmaz. Yazık!!! 

Dün akşam aynen bu oldu malesef. Bana sorulacak olsa Ernst-Aurelio değişikliği dışında ideal kadroyla sahaya çıkmış Beşiktaş, haftaların moral bozukluğuna yeniliyordu dün de az daha. Beşiktaş’ta çok ciddi bir güven sorunu var. Futbolcuların ayakları titriyor, her topu ayaklarına aldıklarında. Herhalde bu takım beraber oynadıkça ve kazandıkça daha iyi de olacaktır diye düşünüyorum. Ama bence özellikle Necip, iyileşince Ersan, Onur hatta Rıdvan muhakkak bu kadroya kanalize edilmeli. Bakın o zaman 2-3 seneye sağlam başarılar geliyor mu, gelmiyor mu! 

Dün akşam ki maçın son 15 dakikasında televizyonu açan bir futbol ustası, kesinlikle İsmail ve Hilbert için çok kötü futbolcular olduğu yorumunu yapacaktır. Hilbert’in Beşiktaş gibi bir takımda yabancı kontenjanını dolduracak bir futbolcu olduğunu düşünmüyorum. Sen o golü atamıyorsan, o topları o şekilde kaybediyorsan bu takımda işin yok be kardeşim. İsmailin ise iyi bir antrenman programı yapılarak, biraz da kulağı çekilerek iyi bir noktaya gelebileceğini düşünüyorum. Burada iş tamamen Schuster’e düşüyor, ama ben şahsım adına bu noktada umutsuzum. (Keza Rıdvan’ı daha 1 kere doğru dürüst görmeden silmesi, kampa dahi almaması bunun işareti diye düşünüyorum.) 

Bu arada ne Toroman o eski Toroman ne Sivok o eski Sivok bunuda buraya yazıyorum. Bu kadar çok, bu kadar basit hatalar nasıl yapılıyor anlaşılır gibi değil. Kısacası dün Antalya yerinde daha sağlam bir Anadolu klübü olsaydı ilk yarı 2 yada 3 gol bulurdu diye tahmin ediyorum. 

Son olarak dün akşam Rüştü hariç hiç bir futbolcuyu çok beğenmediğimi ama Necip ve Guti’yi bir derece ileride gördüğümü söylemeliyim. Schuster’in, kendi hatasını kabullenmekten aciz olduğu izlenimini verdiği ve Rüştü adını zikretmekten kaçındığı için gözümde bir kademe daha küçüldüğünü de söylemeden geçemeyeceğim. Artık nasıl bir özel yaşamı varsa, kendini nasıl hazırlıyorsa maçlara (adele sakatlıklarının birincil sebebidir) 3-5 maçta bir sakatlanan Q7 ve “bencil oyun” diye tabir edilen oyun stilinden ise hiç bahsetmeyeceğim. Çünkü şu bir gerçek ki Q7’nin bir müddet daha kredisi var bu takımda sonrasını Allah bilir. 

 
Toplam blog
: 14
: 317
Kayıt tarihi
: 10.02.11
 
 

1980 yılında İstanbul Üsküdar'da doğdu. İlk ve orta öğrenimini bu bölgede bulunan okullarda tamamlad..