Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '18

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ortadoğu Bataklığına Batmayalım

Ben ısrarla
Ortadoğu bataklığından uzak duralım diyorum
Bu bataklığa su akıtıp
O toprakların çirkefleşmesi istenerek yapılıştır
Louis Marschalko
Yahudi adlı eserinde bunu açıkça belirtmiştir
Okumayanlara öneririm
Bugün Ortadoğu özel olarak yapılandırılıyor
Bu PKK
Bu PYD
Bu YPG
Bu DEAŞ
Tamamen SİON Cemiyeti programlamasıdır
Bunu bilmek lazım
Bunu bilerek sorunun üzerine gitmek lazım
Yahudiler
Nil’den Fırat’a kadar olan toprakları
Allah tarafından kendilerine verilmiş sayıyorlar
Ve ne yapıp edip
Bu toprakları kendi nüfuslarına almak istiyorlar
Bunun için de oyun içinde oyunlar oynayarak
Hedefe ilerliyorlar
Bunu dinleyenlerin
Bir kısmı hadi canım sende diyorlar inanmıyorlar
Bir kısmı da haklısın deyip pusmaya başlıyorlar
Louis Marschalko
Bu konuda inanmamaya ve korkmaya gerek yok diyor
Onun önerisi
Akıl önderliğinde tarihi bilinç eşliğinde
Sorunla bilinçli savaşım vermek
Ben burada
Devletimize özellikle Cumhurbaşkanına
Louis Marschalko’yu okumalarını öneriyorum
Hemen dolduruşa gelmeyin
İşe diplomasi yoluyla yaklaşın  
Onların saklı amaçlarından birisi de
Türkiye’yi böyle işlerle boğup
İsrail hamleleriyle baş edemez kılmak
Yani canlarım
Cumhurbaşkanımız açıktan açığa seslenmeyecek
İlgililerle bilimsel temaslar kurduracak
Bu işi kendisi yönlendirmeyecek
Yetkililerle görüş alışverişinde bulunacak
Ve oradan çıkan fikir öne alınacak
SİON’un en ön amacı şimdilerde
Ortadoğu’da çarpışmalarla insan kıyımı
Ya da insan göçüne neden olup
O topraklarda nüfus azalması yaratmak
Ve Dünya Silah üreticilerine de pay vermek
Bu konu iyi etüt edilmeli özellikle Cumhurbaşkanınca
Ölme öldürme noktasına gelmeden
Çok daha doğru yollar var
Onlar tüketilmeden ülkemizi bataklığa atmayalım
Ve sonumuzu kötüleştirmeyelim
Ortadoğu bataklığından önce
Yapılması gereken çok iş var
Önce iç birlik gerçekleştirilecek
İç birlik olmadan ülke hem içerden hem dışardan
Belayla baş etmekte zorlanır
Ve çok daha önemlisi
Ekonomi sağlıklı hale getirilmeden
Asla böyle işlere girmemek lazımdır
Yarın dilenci durumuna düşeriz sonra
Ben bunları önemli görüyorum
Ve de çok önemli
100 yıllık Cumhuriyet
1000 küsur yıllık devlet deneyimi
Bizleri bu durumlardan korumalıdır
Mutlaka ve mutlaka canlarım
Her sorunun çözümü olduğunu gayet iyi biliyorum
Ve ben bu sağlıklı çözüme yönelsin devlet
Ve Cumhurbaşkanı diyorum
Benden bu kadar
Yüzünüz güleç bahtınız açık olsun

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..