Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '07

 
Kategori
Haber
 

Ortadoğu ısınıyor!!!! (2)

Ortadoğu ısınıyor!!!! (2)
 

Konumu tekrar Ortadoğu hakkında yazmak istedim çünkü, bu Ortadoğu'nun durulacağı yok. Her gün yeni bir haber, yeni katliamlar, yeni yaralılar. Bu düğmeye çoktan basılmış anlaşılan. Düğmeye basanlarsa her zamanki gibi iki yüzlülüğüyle tanınan ABD. Bu adam kendisi kaşınıyor ama kendi kendini kaşıyamıyor. Tüm dünyadan beklentisi var.

Evet Ortadoğu yeni sınırlarını çiziyor. ABD önce Irak'a girdi, yıktı çıktı. Güyya giriş sebebi orayı düzene sokmaktı? Şimdi İran'ı istiyor. Durduk yerde kaşındı ve İran'a ait özel mülk yerini bastı. Hemde bunlara, bizlere çok tanıdık gelen ''Çuval Operasyonu'' yapıldı. Daha sonra ise sıra Suriye'de. Orasını da nükleer silah diyerek vurma çabasına girecek. Aslında herşeyin başı ABD'ya, hiç birimizde çıkıpta noluyor demiyoruz ya, aslında asıl hata bizlerde. Onlara kendi ellerimizle bırakıyoruz toprakları. Biraz sert çıksak bakın nasıl tırsıyor o ABD bozuntusu. Rahmetli Turgut Özal olsaydı çoktan girmişti ya Kerkük'e. Çoktan katmıştı ya Türk topraklarına orayı. Ama bu gidiş hiç hayra değil. En son sıra bize gelecek. Eğer böyle susarsak, pinti pinti oturup, '' Biz bu işi düşünüyoruz'' dersek, daha hiç gerçekleştiremeyiz. Bize düşündüğünü gerçekleştirebilecek olan yiğitler lazım. Korkusuz yiğitler...

Her gün bir yeni olay geliyor gündeme. Türkmenler orada öldürülüyor biraz aşağıda ise İran-Irak bir bakmışız birbirine giriyor. Söylesene bana bu dünya nereye gidiyor? Daha çok soru işaretleri var aslında akıllarda, yapılması gerçekleşmesi beklenen bir çok olay. Yanı başımızda savaşlar oluyor. Biz boyun büküyoruz. Azıcık konuşmaya kalksak '' Kes sesini otur oraya'' diyorlar sinsice. Bu işlere çok kafa yoruyorum. Ya ben olsaydım devletin başında,ben ne yapardım? Kesin susmazdım. ABD'ye bir rest çekerdim ki donup kalırdı. Birde ben girerdim Irak'a Kerkük'ü Türk topraklarına katar,PKK'yı ortadan kaldırır,Irak'ı yoluna koyar geri dönerdim. Ben yapardım. Çünkü yapabileceğimi biliyorum,ben susmazdım. Şimdi istese bunu ABD'de yapar. Ama neden yapmıyor? Buradan ne kazanç sağlanıyor? Neyi elde ediyor? Ben söyliyeyim. Kazanç sağladığını ve dünyanın hakimi olduğunu sanıyor,sana orayı vermezler diyorum. Oraya onca asker yığıyor,orası Viyetnam'a dönecek diyorum. Irak,İran ve baskıyı üzerinde arttırdığın devletler,seni ezip geçerler. Sen onlara karışma hakkını kendinde buluyorsan, onlarda sana karışabilirler. Sen onlara savaş açıyorsan onlar birlik olup sana gelirler.

ABD hem kendine hem de AB'ye güveniyor. Hala Müslüman ülkeler göz önünde bulunduruluyor. Madem Müslüman ülkeler göz önünde de neden Türkiye şimdi dışta kalıyor? Çünkü burası Laik bir Müslüman ülkesi. Bu böyle geldi ve böyle gittiği sürece,bizlerin Osmanlı oğulları olduğumuzu ve atamızın Atatürk olduğunu bildiği sürece bu adam buraya zor ayak basar. Çünkü biz baş kaldırmışız. Onları defalarca yenilgiye uğratmışız. Ama şimdilerde yavaşlıyoruz. Yalnızca trübünlerde olup biteni izlemekle kalıyoruz. Biz uyuyoruz. İşte bu uykuculuğumuz yüzünden geliyor zaten ne geliyorsa başımıza. Bunu fırsat biliyor fırsatçılar. Hristiyan Hristiyan öldürmezken,Müslüman Müslüman'ı öldürüyor. PKK Müslüman olan insandan çıkıyor? Neden böyle ? Çünkü kendimizi svunmayı bilmiyoruz. Masaya yumruk vurmayı bilmiyoruz. Birlik olmayı denemiyoruz. Biz neden ''slümanlar Birliği''kurmuyoruz? Daha çook soru işareti. Biz bu konuları büyüklere bırakalım diyeceğim ama başımızdaki büyüklerin birşey yaptıkları yok ki

 
Toplam blog
: 8
: 590
Kayıt tarihi
: 08.09.06
 
 

Lise 2. sınıf TM bölümünde okumaktayım. 16 yaşındayım. İlgi alanım kültür-edebiyat ve siyaset biliml..