Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '10

 
Kategori
Mizah
 

Ortak çalışalım:)

Ortak çalışalım:)
 

Neredeyse bir blog yazısı borç verir misiniz diyecek haldeyim bu aralar!
Bekle bekle bir türlü ilham gelmiyor, bazen bir satırcık dahi yazamıyor insan!
Oysa daha bir kaç hafta öncesine kadar adeta parmaklarımın ucuna akardı kelimeler!
Ot gibi yaşamadın ya derdim kendi kendime! İşte kürsü, işte mikrofon, dök içini!
Öyle ya, vergisi yok, algısı yok!
Anlayacağınız gaza geldim, 700 küsur blog sonrasında bu gün bir tıkanma yaşıyorum.

Hangi konuda yazayım, ne yazayım karar veremiyorum..

Çaresizim, hali vakti yerinde olan yazarlarımızdan rica ediyorum!

Bir kaç blog yazısı gönderin arkadaşlar, mağduriyetimi sona erdirin..

Gündelik yaşam ya da Anime/Manga kategorisinden olması hiç farketmez!

Gün gelir fazlasıyla öderim söz!

Çünkü yazmadığım zamanlar suçlu hissediyorum kendimi!

İşin ilginç yanı, öğrencilik dönemlerimdeki sınıf devamsızlıklarım geliyor aklıma! :-)

En çok da, Editörlerimizin böyle tembel bir yazarla işimiz olmaz deyip sayfamı kapatmalarından korkuyorum! :-)

Geliniz ortak çalışalım!!

Bu gün bana, yarın size!

Yani bir nevi yardımlaşma sandığı oluşturalım!

Maksat çorba kaynasın!!

Fena mı olur?


 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..