Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '15

 
Kategori
Güncel
 

Ortak değersiz toplumlar

Ortak değersiz toplumlar
 

Ortak değerleri yiten toplumlar toplum değildir

Toplum olmak için

Güçlü ortak değerler olacak

Örneğin saygı

Örneğin sevgi

Örneğin yardımlaşma

Örneğin dayanışma

Ancak bu değerler birlikte yaşama ülküsü yaratırlar

Ancak bu değerler sayesinde bu toplum insanları

Birbirlerini durduk yerde

Öldürme vahşetinden geri kalırlar

Ve gerçek barış ortamı yaratılarak

Birlikte yaşamaktan doyasıya mutlu olurlar

Öyleyse beni dinleyin bir kez daha

Gelin, gelin korkmayın seven olalım

Güler yüz tatlı dille yaklaşalım birbirimize

Bakın nasıl da mutlu olacağız hep birlikte

Ben Tanrıyı çok seviyorum

Onun seven olduğunu iyi biliyorum

Herkesi de seven olmaya çağırıyorum işte

Bakın bu konuda seslenişim şöyle benim

O SEVEN

Hep bir sıkıntı içimde

Hep bir daralma ruhumda

Tüm benliğimi sarmış

Bir tatsızlık bir mutsuzluk

 

Sıradan bir sevgi

Sıradan bir seven

Gideremez bunu
Yalnız onun

Sadece onun sevgisi sevgidir bana

 

O gelsin geçsin karşıma

Baksın gülümseyerek yüzüme                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

Seslensin masum cümlelerle

Okşasın ruhumu o güzel sesi

Bütün sıkıntılarım biter işte o anda


Bu dünya acı

Bu dünya acıdan da acı çok acı
Şimdi anlam kazanıyor Buda’nın sözleri

Yaşam acıdan ibarettir deyişleri


Oysa acılar ortaktır

Bir araya gelinse paylaşılsa
İnsan da acılar da kurtulur

Dünya yaşamı tat bulur

 

Öyle duyumsuyorum

Sanki

Yanımda yakınımda

Elimden ha tuttu ha tutacak

 

O Tanrı

O seven

Onu üzmek değil

Sevindirmek en büyük dileğim

 

 (Halil Güven-Şiirlerim-Söke)

Saygı ve sevgilerimle 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..