Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '15

 
Kategori
Şiir
 

Ortak yönetim… Hepimize özgü bir yurt olmalı

Ortak yönetim… Hepimize özgü bir yurt olmalı
 

Memleket isterim… Yaşamak, sevmek gibi gönülden olsun; Ne başta dert, ne gönülde hasret olsun; C.S. Tarancı Resim İnternetten.


Gelişmiş toplumlarda oluyor da!

Hepimiz için, yaşam 

Bize özgü de, neden olmasın?

Ki!..

Artık hayatımızdaki ilişkiler,

Dostluk ve daha birçok

Arkadaşlık, sevgi, kardeşlik

 “Bu yaşam tarzını özlüyoruz.” diyorsunuz,

Duyar gibiyim,

De!..

 

Ahh o, tek başlılık!?..

“Ben, yok yine ben.”

Anlamsız uzayıp giden…

 

 “Memleket isterim.” C.S.Tarancı

Ortak yönetim,

Hepimizin içine doğmalı

Hepimize özgü bir yurt

Gerçekten sevgiyle yaşamalı…

 

23.03. 2015 İzmir

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1160
: 227
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Teknik ressamlıkla geçen çalışma hayatımdan sonra emekliliğini yaşayan bir kız ve bir erkek çocuk..