Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Ortanca kedim

Ortanca kedim
 

Ortanca kedim


“Sevgi”

Ortanca kedim benim

Görünce beni mutfak kapısında, bayılır…

Seni tekir seni

O ne ağız? 

Dil dışarıda

Kara ayakları, pembe patileri üstünde

Koşar gelir..

Adımı öğrenemedi daha

Yaklaşınca seslenir ”kır kır … “

Ne demekse?

Belki de  mutluluktan,

Biraz sonra kapacağı ciğerin tadıyla

İstem dışı keyiflenir,

Ayaklarıma sürtünüp mırıldanır…

Bak sen yaramaza!

Karnı doyunca,

Çıkmış göğsümün üstüne

Patilerini bastırıyor bir sağ, bir sol

Masaj mı yapıyorsun ilahi “Mırmır”?

İşte şimdi anladım.

Bu kedi ciğeri değil, beni çok seviyor…

Cihangir Ekmekçi

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 95
: 168
Kayıt tarihi
: 25.06.13
 
 

Uzun yıllar Türk Milleti'nin emrinde çalıştım. Emekli olduktan sonra, Plastik sanatlar ve edebiya..