Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Ortaya bir Dul düştü

Ortaya bir Dul düştü
 

Eğer işiniz, eviniz, arabanız ve yetişkin sorun yaratmayacak bir çocuğunuz var ise, bir de elinize yüzünüze bakılır durumdaysanız kaç yaşında olursanız olun şekil şemal falan hiç önemli değil illa ki talipleriniz olacaktır. Rahmetli babam boşanmamdan sonraki 2 yıllık dönemde  “sanırım İstanbul da masasına oturmadığın 40-55 yaş arası bekar adam kalmadı” demişti. Yabancıya gitmesin mantığı ile yapılandırılan bu görüşmelerde;  arkadaşlarımın ya da tanıdıklarımın o da yetmedi kocalarının iş arkadaşları, kuzenleri, eski komşuları bilmem ne teyzelerinin oğullarıyla tanıştırılmak suretiyle bir nevi görücüye çıkartılırdım. Davet edildiğim her yemekte masada mutlaka bir sap adam olmasından anladığım kadarıyla çevrede hayli beklenen ve özlenen bir dul durumundaydım. Bunda artı olarak özel sağlık ve hayat sigortamın ne kadar rolü oldu bilmiyorum. Bu yemeklerin sonu genelde arkadaşlarla yapılan itiş kakış olurdu. “Nasıl ama çok şeker adam değil mi?” sorusuna verdiğim yanıtlar çoğunlukla hoşlarına gitmemiş olacak ki “aaa ayıp olmasın ama hiç olmazsa bir kere çık” cümlesi  sohbetlerin nerdeyse noktası olmuştu. Bu olaya uyanmam ve “ayıp olmasın” görüşmelerinden sıyrılmam biraz sancılı bir dönem olmuştur. En son böyle bir buluşmadan eve dönüp tanıştıran arkadaşımı arayıp “bu adam sapık” dediğimde “ay nerden bilelim canım adamla hiç flört etmedik ki “cümlesini duyduktan sonra bu duruma gerçekten çok sert müdahele etmem gerektiğine karar verdim. Ama bu geçen zaman zarfında yapılan “ayıp olmasın 1 kere çık” görüşmelerinden inanın 12 ay seyretme garantili sit-com senaryosu çıkar. Hala şunu merak ederim çevremde kendime uygun birini bulamayacak kadar aptal ya da kabiliyetsiz yada tanıştırdıkları acınası gariplikteki adamlara tamah edecek kadar aciz mi görünüyordum acaba?

Pazar günü 1 kahve içimi görüşmelere siyah takım elbise ile gelenlerden tutun da, “bu mevsim Çinekop pahalıdır sardalya yiyelim” diyen pintilere kadar; daha yerime oturduktan 15 dk sonra“ hadi bana gidip şu seks olayını aradan çıkaralım da rahat rahat sohbet edelim diyen ruh hastasından( ki ona verilen cevap “ ben evden çıkmadan o işi aradan çıkardım sen rahat ol “oldu. Sözünü ettiğim sapık oydu.), yaz ortası ayağında siyah beyaz renkli krokodil çizmesiyle dolanıp kel kafasının arkasında 10 tutam saçını at kuyruğu yapan tava görünümlü kafalı, altın madalyonlu vıcık adama kadar nelerle karşılaştım. Bunların arasında en favorim askılı elbisemin altındakini tahmin etmeye çalışıp, beyni ermeyince “ estetik var dimi” diye soran dangalak olmuştur. “ Evet canım var! Boyum uzun geldi 10 santim aldırdım” dediğimde kendi 1.5 metrelik boyuyla dalga geçtiğimi anlamış mıdır acaba merak ediyorum.

Neticede benim ne istediğimi ve ne istemediğimi çok iyi bilen donanımlı ve akıllı bir kadın olduğumu hayatıma soktuğum adamları gördükten sonra anladılar sanırım. Allah bana her zaman her konuda olduğu gibi o konuda da yardım etti ve karşıma hep arkalarından gülümseyerek hatırlayıp anacağım adamlar çıkardı. Bende emeği olan herkese sonsuz teşekkürler. Zaten güzel olan hayatımı daha da renklendiğiniz için;) 

 
Toplam blog
: 34
: 1744
Kayıt tarihi
: 03.10.13
 
 

45 yaşını aşmış, yetişkin bir kızı olan, çalışan bekar bir anneyim. Hayatın esprili, güzel ve ren..