Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '07

 
Kategori
Felsefe
 

Ortaya çıkmalı mıydı yoksa ortada mı kalmalıydı?

Ortaya çıkmalı mıydı yoksa ortada mı kalmalıydı?
 

Aldigim nefes miydi hayata baglayan? Bagli olan hayat miydi biryerlerde? Hayat her zaman boyle miydi yoksa onu bu hale getiren mi bendim? Hizlanan Dunya miydi yoksa yavaslayan mi bendim? Yetisecek birsey mi kalmamisti? Yetisilecek duragin nerde oldugunu bilmedigim icin mi telaslanmiyordum?

Armut pismis agzima dusmus ben mi cignemeyi bilmiyordum? Hayir eger yasiyor ve pisirilen armutlar bana sunuldugu halde ben yutkunamiyorsam, bunun yetisemedigim durak ile bir alakasi olabilir miydi? Yoksa sorun yetisilecek bir durak olmamasindan mi kaynaklaniyordu? Duragin benimle problemi neydi?

Hayat bir etme bulma dunyasi da bana haber veren mi olmamisti? “Ne etmisim ki ne bulacagim” diyecek oluyorum, ettiklerim siralaniyor onumde. Eh hepsi buyumus, serpilmis kocaman kocaman adamlar olmuslar. Onlar olmuslar da ben mi olamamisim? ‘Bulun bulacagimi’ diyerek gonderiyorum hepsini.

Kaybolan birseyler mi vardi? Ne bulacaklardi ki ettiklerim? Simdilik yollarini bulsalar yeterli gibi gorunse de oncelikli olan bulacaklarini bulduklarinda beni nereden bulacaklari degil miydi?

Buarada sahi ben kimdim ve nerdeydim? ‘Ettigini bulan’ desem, kotu birsey etmedim ki bulacagimi aramak gibi bir derdim olsun yok hayir birsey etmediysem bu satirlari niye yaziyorum?

Tamam tamam! Orta da edilmis birseyler var anlasildi da edilenin ne oldugu pek ortaya cikmadi gibi.

Ortaya cikmali miydi yoksa ortada mi kalmaliydi o da baska bir tartisma konusuydu…

 
Toplam blog
: 41
: 1436
Kayıt tarihi
: 15.09.06
 
 

27 yıl geçmiş ilk günden bu yana... Okullar okunmuş, MBA'ler yapılmış, Amerikalara gidilmiş, hayat h..