Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '10

 
Kategori
Güncel
 

Ortaya karışık bir salata

Ortaya karışık bir salata
 

http://www.kartalım.net.bjk


Padişahım çok yaşa!

Sen ne dersin be adam?

Haşmetlimiz üç yıl önce hakkın rahmetine kavuşmuştur.

Ya üstadım; eskiden zamanın peşinden koşturmazlarmış.

Zaman ağır aksak akarmış.

Fırıncılar: Sabah öğle akşam; günün her saatinde taze somun ekmek pişirip satmazmış.

İnternet: Adı bile netameli; ininde neler gizli değil ki…

Ağları ter kokuyor; günlerce giyilen don atlet gibi…

Onun yüzünden herkes her an tetikte…

Milleti esir etti. Bahçe mutfak, yatak odası, barajı garajı ondan sorulur oldu.

Nanemolla haberler; makineli tüfek sanki…

Sözlüğü bile ekşi olan: Sazları çalıyor.

Her şeyden haberdar olmak; bazen akıllı selimi bile oynattırıyor

Yenim dar yerim dar; cebim krizde diyen yok.

Herkesin kucağında laptoplar; baş koyacak bir diz üstü kalmadı.

Cümle âlemin evi internet kafesi; ahaliyi bu meret kafesledi.

Adamım: Evinde mi iş yerinde mi belli değil; ekranından fabrikayı izlemekten... Helâk olurken…

İlhami’yle birlikte sahile indik. Loş bir köşeyi seçtik boş bir masaya konduk.

…Evlat! Ortaya karışık bir salata

-Hemen efendim, yan masadaki hanım vınnını kaybetmiş bulmasına yardımcı oluyorum.

İlhami ile dertleşmek iyi geliyor. Ondan başka beni dinleyen kalmadı. Herkesin kendine göre işi gücü var.

Şairler şişe şişe şiir içerlermiş.

Ben içmesini beceremem; şiir beni tutuyor.

Dün gece ve her gece olduğu gibi; kafamda tasnif ediyorum.

Şu şeytanın oğlu internetin; savurduğu bilgileri…

Deprem Haiti’de…

Ten rengi ne olursa olsun

Ami pasaportlular öncelikli.

Batan gemiyi ilk terk edenler gibi…

…Evlat! İçmesem de olur demiştim.

Uykum gelir.

Sen İlhami ağabeyine hizmet ver yeter.

…Ne o şimdi de rakı mı getirdin?

-He abla, abem istedi de…

…İlhami sen yine aslan sütüne mi dadandın?

-O bile kesmeyecek bu akşam beni…

…Bu efkârın altında ne yatar İlhami; iki kadeh daha şaşal atarsam… Eve kadar tutamayacağım kendimi.

…Senin tuzun kuru tabii ki geç bakalım dalganı; biz jiletlendik demektir…

-İlhami kendine gel ne saçmalıyorsun?

…Taraftar tutturmuş Müslüm Gürses başkan olsun diye…

DJK imajını başımızdan atalım derken…

-Milliyet com.tr de okudum. Deli İboda başkan olsun diyorlar.

…Anketle başkan seçilir mi? Galatasaray ve Fenerbahçe taraftarları ankete katılırsa ne olur biliyor musun?

-Hiç düşünmedim ama anket renklenir öyle değil mi?

…BJK olduğu yerde sayar DJK kalır; D emirören J imnastik Kulübü; yem olduk aslanla kanaryaya…

-Abartma İlhami; bir ihtimal daha var. Aslanlar ve kanaryaların oylarıyla; Serdar Bilgili yönetime gelebilir ve DJK yeniden BJK olabilir. B ilgili J imnastik Kulübü ne dersin.

…Eve gidelim, hesabı ödeyelim de eve gidelim derim. Bir şey daha… Tıraş olurken elektriklinin yerine jileti tercih ederim.

Benim sevgili dostum koyu Beşiktaşlım yasta.

İnternetin bilgiçliği yüzünden…

Dünyanın bir ucunda, horlayan; uykuları kaçırmaya yetiyor.

Daraldıkça daraldı mavi planet…

Haberler bilgiler

Kapıyı kapatsan bacadan giriyor.

20.Ocak 2010 Çarşamba

Alev Meisel İzmir’den

Bir zamanlar: 20 Ocakta İzmir Alsancak / Alyans kulüpte bir düğün olmuş.(Şimdiki Fransız Kültür Merkezi)

Damat yakışıklı bir polis memuru; gelin ise telaş içindeymiş.

Dolabın içinde askıda duran gelinliğin eteklerine gelinin kedisi yavrulamış. Dört bebişi rahatsız etmeden yeni bir yer ayarlamışlar mı diye sormayı unutmuşum bu gece aklıma geldi. Geç geldi… 20 Ocakta evlenen bu çiftin de dört çocukları olmuş.

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..