Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '08

 
Kategori
Mizah
 

Ortaya karışık

Denizfeneri. Hüseyin Üzmez. Beğenmeyen çeksin gitsin. Pompalı tüfek. Doğalgaza muaz-zam. Mustafa. Obama, şubama, bubama derken günler geçip gitti. Ben yazacak bir şey kalmadı diyordum ki; Bay Dengir, dangır dungur gitti. Meğer Şaban Dişlinin dişini de sökmüşler. Hüseyin Üzmez'e artık onlar da utanmaz adam diyorlar. Mustafa filmini İngilizler beğenmiş. Kraliçe mutlu. Onları savaşta mahveden adam bumuymuş. Mustafa'yı Bekri Mustafaya benzettin ya, helal olsun sana Can bey. Önce belgeseldi, sonra bana göre Mustafa oldu. Öyle herkese göre Atatürk olur mu Can bey? Bana göre sen bu filmi hemen gösterimden kaldır. Git evde kendin seyret. O Mustafa sana göre Mustafa. Bize göre değil. Ekmeğini Mustafanın sırtına yükleme. Başka kanallardan ara.

Ya Rabbim sen bizi koru derken, Başbakan Erdoğan Fehmi Koru ya kızdı. Fehmi Koru bu güne kadar hep korudu.

Şimdi neden durup dururken Başbakan' a 'Obama gibi geldi. Bush' a benzedi' dedi. Eniştem beni niye öptü? Başbakan kızdı. Beni benzetmek için dışarılarda malzeme arama. Anlı şanlı tarihimize bak. Dedi, örnek verirkende herhalde dil sürçmesi olacak, Gazi Mustafa Kemal ismini telaffuz etti. Bence milat bu. Şimdi Baykal diyecek ki: Kızgın damdaki kedi.

Doğalgaza muaz-zam koydular. Vatandaş inim inim inliyor. Başbakan dedi ki; sabredin, martta, nisanda düşer. İşte müjde bu. Yani bu demektirki; anamızın başına mart karı yağmayacak. Daha ne olsun ki. Şunun şurasında ne kaldı? Aralık, ocak, şubat. Şubat zaten güdük. Kışın ailecek toplanın bir odaya. Kendi doğal gazınızla ısının. İranlı nın, Rus un doğalı bize gelmez. Koku yapar. Bu arada Başbakanımız bir iyilik yapsada şu kurufasulyeyi ucuzlatsa. Hani diyorumki gazımıza bereket gelse.

Hakan şükür haftada bir yorumlayacak. Yılda 700 bin kapacak. GOOOOL. Hakan attı. Hakan attı. Ve gol. Ve gol . Veegoool. Yılın golü bu. Hakan attı. Tam doksana taktı.

Öyle bizim gibi aradabir şükür olmaz. Soyadın şükür olacak, ömür boyu testi dolacak.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..