Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '07

 
Kategori
Haber
 

Örtülü mayo yasağı

Örtülü mayo yasağı
 

Artık sahillerimizde mayo giymek de yasak olsun.

Bu kadınlar yok mu bu kadınlar? Günah tohumları bir bir ekmişler, erkekler bir türlü biçememişler. Biçecekler biçmesine de yine bu kadınların yüzünden biçemiyorlar.

Ne diyor televizyondaki erkek sesi: "Bana göre mayolu kadın resmi erotiktir.Bir de 100 kiloluk bir kadına giydirsinler mayoyu assınlar bakalım bilboardlara da görelim.Ben kızımın karımın mayolu resimlerini görmek istemem.Ben kendim adıma bu resimlere baktığımda bir erkek olarak cinsel olarak uyarılıyorum."bu sesin kime ait olduğu önemli değil kendi yakını kadınları bile cinsel bir obje olarak görmesi çok önemli...

Ah bu kadınlar yok mu bukadınlar? Taş yağacak başımıza bunların yüzünden. Teşhirciler ne olacak? Mayo giyip resim çektirip bu resimleri bilboardlarda segilersen böyle olur işte.

Çıldırtıyor insanı bu kadınların yaptıkları. Mayo giymek de neymiş.Kışkırtmayın insanı. Bak ne diyor televizyondaki gazeteci yazarımız: "Ben bile uyarılıyorum." Ben bile, ne demekse...

Nerde o eski günler, kafeslerin ardında oldukları günler.Ne günlerdi o günler.Canı çıkardı erkeklerin cumbalı pencerelerin ardındaki badem göaleri görmek için.Çarşafların içinde, peçelerin altındaki yüzleri görebilmek için neler vermezlerdi o zamanlar. Hele kırıta kırıta giden bir nazeninin düşürdüğü mendili kapabilmek ise mucize değil miydi?

Edepsiz kadınlar ne vardı açılacak, saçılacak. Ne vardı kafeslerin ardından sokaklara mankenler gibi fırlamaya. Bir de utanmadınız mayolu resimlerinizi sokaklara astırdınız.Vay edepsizler vay...

Şimdi ne yapalım mayolu kadın resimlerini örtelim.

Bir zamanlar havalanında vardı bu mayolu resimlerden.Üstünü örtmüşlerdi, tahrik ediyor diye.

Ben yanlış anlamışım mayolu resimler salt panolara değil mayo satan mağazaların vitrinlerine, duvarlarına asmak da yasakmış.Çünkü, şoförleri uyarıp kazalara neden olurmuş.

Ne diyor televizyondaki ses: "Ben nasıl bir başörtülü resme saygı duyuluyorsa mayolu resme de aynı özenin gösterilmesini istiyorum" diyor, firma sahibi.

Bir başkası da: "Tayyip Bey belediye başkanı olduktan sonra biz mayolu kadın resimlerini panolara asamıyoruz."Bize neden kadının mayolu resmini asıyorsunuz?Erkeklerin mayolu resmini asın."dediler. Hatta havalanında dış hatlarda biz bir pano asmıştık, insanları uyarıyor diye kaldırdılar.Mahkeme kararı ile bu yasağı kaldırdık.Aynı yere aynı resmi asma hakkımız var.Önümüzdeki günlerden itibaren mayo reklamlarını hıyarlar ve patlıcanlarda göreceksiniz.Moda olan mayolarımızı sebzelere giydireceğiz."

Şimdi patlıcanlar, hıyarlar, kabaklar, biberler podyuma...

Ben Sakıncalı olarak bir Uğur Mumcu'yu bilirdim.Oysa kadınlar daha sakıncalıymış.Öyle diyor televizyondaki ses: "Vücutlarına yapışık elbiseleri giymek yakışmöıyor kadınlara.Örflerimiz var.Toplumun belli değerleri var.Sonuçta kadınında bir değeri var.Kadınlar çok değerli bir yaratıktır.Tesettür mayoları var benim tasarladığım.Giyilmesi gereken bir kıyafet olduğunu düşünüyorum.Açık saçık hep bir arada denize girmeyi onaylamıyorum.Ben tesettürlü mayoları defilelerde bile çıkarmadım.Yasaklamak gibi değil amacına uygun olabilir.Ahlaki değerler için her yerde doğru olmadığını düşünüyorum."

Bıyıklı panoları süslemiştik ama hiç sebze olarak panolarda görünmemiştik.

İnsan yaşadıkça daha neler görecek bakalım...
Resim: http://www.milliyet.com.tr/content/galeri/yeni/goster.asp?id=8&galeriid=1120

 
Toplam blog
: 222
: 1359
Kayıt tarihi
: 22.07.06
 
 

Matematik öğretmeniyim. Liselerde okutulan MEB Talim Terbiye Kurulundan onaylı matematik ders kit..