Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '18

 
Kategori
Mizah
 

Oruç Baba'nın Seçtiği Fıkralara Herkes Gülüyor

Oruç Baba'nın Seçtiği Fıkralara Herkes Gülüyor
 

GAZETELER  YAZAR   
Bankayı soyan hırsızlar, paralarla birlikte evlerine kapağı atarlar. Geçirdikleri büyük heyecanı, biraz uzanmakla yatıştırdıktan sonra, biri sordu: 
-"Ne kadar para kaldırdık; merak etmiyor musun? Kalk şunları sayalım." 
Öbürü oturduğu divanda tembel tembel gerindi: 
-"Sorduğun şeye bak... Yarın nasıl olsa gazeteler yazar." 
**
 
İHTİYACI YOKTU
Hakim, kaynanasını dövmekten sanık bir adamı yargılıyordu. Şahide sordu: 
-"Bu adamı kaynanasını döverken gördün mü?.." 
-"Gördüm efendim..." 
-"Neden müdahale etmedin?" 
-"Neye müdahale edeyim? Yardıma ihtiyacı yoktu ki, rahat rahat dövüyordu."
**
 
BEN DE ÖYLE SANIYORDUM
Genç bir kadın sol gözü mosmor bir halde evine  gelmiş. Annesi:
-Aman Allahım, kim  yaptı bunu kızım?
-Kocam.
-Peki ama o Londra’da değil miydi?
-Ben de öyle  zannediyordum anne.
 
 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..