Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '18

 
Kategori
Beslenme
 

Oruç Tutup Kilo Almamak İçin

-İftarda midenizi çok doldurup tüm gün yemeniz gerekenleri tek bir öğüne sıkıştırmayın mutlaka sahur yapın.

-Orucunuzu açarken çorbanızı içtikten sonra bir 10 dk ara verin.

-Bol su için.

-Yavaş yemek yemeğe özen gösterin iyice çiğneyin.

-Yemeklerin tüm yağı suyunda toplanır, bu yüzden yemeğin suyuna ekmek banmayın böylelikle daha az yağ almış olursunuz.

-Tatlı tercihlerinizi sütlü tatlılardan yana kullanın ve haftada iki kez sütlü tüketin diğer günlerde meyve veya kuru meyveleri tüketerek tatlı ihtiyacınızı karşılayın.

-Kabızlık oluşmaması için sebze tüketiminize önem verin böylelikle bol lif alırsınız.

-Meyve suları ya da şekerli gazlı içecekler yerine, ayran,cacık ya da şekersiz kompostolar tercih edin.

-İftardan 1- 2 saat sonra hafif yürüyüş yapmaya çalışın.







 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 16
Toplam yorum
: 2
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 53
Kayıt tarihi
: 30.06.17
 
 

Meltem Bilgen Eslen ; Uzman Diyetisyen adayı,Etik Life Tıp merkezinde danışanlarına hizmet vermek..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster