Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '13

 
Kategori
Deneme
 

Örümcekleri temizleyen ilaç...

Örümcekleri temizleyen ilaç...
 

Gelecek bizim


Gücünü paradan almayan bir zenginlik istedim. Elimde avucumda ne varsa dostlarımla paylaşabileceğimi gösterebileceğimden emin olduğum  için..

Çok güzel yazılar, şiirler yazmak istedim. Bir insanın göğüs kafesinde taşıyabileceği güçlü atarın kanla birlikte sevgiyi taşıyabileceğini gösterebilmek için…

Çok güçlü bir silahım olsun istedim. Ne klasik, ne kimyasal, ne de nükleer. Tıkladıkça camda, beyazda çizilen, parladıkça kara düşleri aydınlatan, örümcekli kafaları temizleyen, O’nun ilkelerinin yaktığı medeniyet meşalelerindeki aydınlığı yayacak…

En farklı fikre, dine, mezhebe sahip bir toplum olmamıza karşın, özgürlük ve barışın özlem olmaktan kurtulduğu, kardeşçe, dostça yaşayabileceğimiz gerçek demokratik bir ülke istedim. Kişiliğimin yansıması olan uğraşlarımın bende yeni dünyalar, yeni insanlar, yeni düşünceler yaratabileceğini umduğum için.

Şimdi ”çok”ların, “en”lerin dostlarımla da olmasını istiyorum. Öyle dostlarım var ki hep birlikte geleceğimizi kurtarabileceğimizi biliyorum…

Cihangir Ekmekçi 

 
Toplam blog
: 95
: 168
Kayıt tarihi
: 25.06.13
 
 

Uzun yıllar Türk Milleti'nin emrinde çalıştım. Emekli olduktan sonra, Plastik sanatlar ve edebiya..