Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '09

 
Kategori
Deneme
 

ÖSS adamı ne hale sokar!

ÖSS adamı ne hale sokar!
 

Öss psikolojisiŞahsen yaşadığım ve pek hoşlanmadığım bir daha yaşamayı düşünmeyi bırakın cümle içinde bile kullanmak istemeyeceğim lanet durum… Şahsen bu ruh hali bende kilo yaptı meğer su içsem yarıyormuş! Haaa tabi sivilcelerimle de barışık bir hayat geçirebiliceğimi de bu süreçte öğrendim.

Zaman yaklaştıkça her çalan şarkı ne hikmetse kanıma dokunuyor, 17 imi geçmiş olmama rağmen geçen Teoman’ın “daha on yediiii on yediymişşşşşş….” şarkısında pek bir ağlatıp kendimi bitap düşürdüm.

Ara arada dizileri izlerken gözlerim sulanıyor, dün Aşk-ı Memnu’ya bakıyım azcık dedim. Sanki Behlül benim amcamın oğluymuş gibi bir bağ oluştu aramızda… Ölmedide döndü ya evine o çocuk sanarsınız kollarımı atçımda ben sarıldım ona. Başladımı yine bir ağlama.

Dünkü deneme her zamankinden biraz daha düşük gelince aldı beni bir ağlama ayaklarımı vura vura tepine tepine ağladım. Niyeyse?

Şimdi de Hakan Yeşilyurt’un Piraye şarkısını dinliyorum. Şu Nazım Hikmet’in yazdığı şiir.

Bu şarkının eşliğinde şöyle bahçeye doğru avaz avaz bağırmak istiyorum…

Önce gözlerimi silmem gerek ama…

 
Toplam blog
: 58
: 1647
Kayıt tarihi
: 13.05.09
 
 

Marmara Üniversitesi Halkla İlişkiler bölümü öğrencisiyim. Okumak, yazmak ve hayata dair yorumlar ya..