Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '06

 
Kategori
Eğitim
 

ÖSS maratonu

ÖSS maratonu
 

Takvimler 18.06.2006 ve saatler 12:45 olduğunda artık uzunca süren maraton sona ermişti. Şimdi heyecanımız ise sonuçlarda. Bu tabi ki soruları merak etmek kadar heyecan vermiyor. Çok net olmasa da kim ne kadar doğrusu var ne kadar yanlışı var çoğu kişi biliyor zaten.

Akşam evraklarımı hazırladıktan sonra uyumaya çalıştım. Fakat olmuyor. Uyuyamıyorum. Heyecan yapmam için bir sebep yoktu oysa. Zaten üniversitede okuyordum.İkinci bir üniversite için ne bu heyecan anlayamadım.Sınav benim sonum değildi halbuki...Bu sene olmaz da seneye olurdu.

Sabah oldu nihayet. Kahvaltı yapmaya çalıştım. Zar zor da olsa birşeyler yedim veeeeee....

Yollar bitmiyor.Aklımın almadığı benim evimin etrafında o kadar çok okul varki...Beni çok uzak olmasada gene de uzak denecek mesafede bir yere vermişler.Yol boyu çoğukişiye evimin etrafındaki okulları tarif ettim.Bilmem neden onlardaki heyacanı görünce rahatlıyordum...

Yoluma devam ettim.Yol boyu susmak benim için işkenceden farksızdı.Neyseki okulun içine girdim artık.Okul çok dolu değildi.En son 2004 yılında girmiştim.O zamanki sınav yeri ile şimdiki sınav yerini kıyaslayamam.Aklıma gelentek şey bu seneki rakiplerimizin daha az olduğuydu.Değişen sistem ile pes edenler demekki az değilmiş...

Görevliler bizi yavaş yavaş okula almaya başladılar.Sonunda sıramda sorularınelime geçmesini bekliyorum.Sınıfta tık yok.Herkes suspus olmuş.Görevliler isteyenler tuvalete gidebileceklerini defalarca tekrarladı...Sonunda bir bayan dayanamadı beni çok güldüren soruyu (içimden)denetmene sordu

-Şimdi değil de sınav esnasında lavobaya gitsek kaç dakikada geleceğimizi siz mi tutacaksınız?

-Soruyu tekrar alabilir miyim anlayamadım?

-Sınav esnasında diyorum tuvalete gittiğimizdeki zaman kaybımızı daha sonra ekstra zaman olarak bize nasıl vereceksiniz?

Bazılarınızi çin belki çokta komik değildir.Benim gülmeme neden olan mantık:Ona kaybolan zamanı verebileceklerine inanmasıydı.Normalde olsa haykırarak gülerdim.Fakat ÖSS sınavındayız yani bizim geleceğimiz...O anda onun moralini bozmaya hakkım yoktu ki denetmende bu soruya güzelce cevap verdi.

veeeeeeeee sorular....

Artık çoğu insanın geleceğini belirleyecek sorular elimdeydi.

Sorular herzaman olduğu gibi çalışana kolayyyy, çalışmayana"çok" zordu.

Artık son 5 dakikanın kaldığını söyledi denetmen.Birden gözüme bir soru çarptı.Lisede en çok sevdiğim türden geometri sorusuydu.5 dakika uzun bir zamandı o soru için.Fakat geçen zaman bana unutturmaya yetmiş çözümü....

Aslında içimde bir sevinç vardı 1 haftadır.Sanki sınavı kazanacağım.Bilmiyorum bakalım ne gelecek sonuçlarım...

Cevaplara bakmaya bile cesaretim yok...

Sadece beklemek istiyorum...Beklemek ve görmek...

Bildiğiniz gibi 2008 yılında liseden ÖSS sınavına öğrenci giremeyecek.Bu avantajı çok iyi değerlendirmeliyiz...

Benim uğurlu sayım 2008.En güzel,en anlamlı yıllardaki okul numaram

Sınavda beni çok etkileyen bir soru vardı."Yaşamakta olduğumuz heran bir daha yaşanmayacak kadar değerlidir"

Bunu unutmamalıyız, kötü sonuç bekliyorsanız uzun bir zamanınızı yok etmemelisiniz, iyi sonuçsa eğer beklediğiniz hep öyle mutlu olun......

Herkesin istediği yeri kazanması dileğiyle....

 
Toplam blog
: 31
: 2812
Kayıt tarihi
: 11.06.06
 
 

Bilgisayar Mühendisi arakibul.com site yöneticisi ..