Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '06

 
Kategori
Üniversiteler
 

Öss sonuçları

Öss sonuçları
 

ÖSS giren öğrenciler, kendi sınav sonuçlarını tahmin edebiliyorlarsa da yine içlerinde bir heyacan vardır.Sınava iki yeğenim de girdi onları çok iyi anlıyorum.. dört gözle sonuçların açıklanmasını bekliyorlar..... Bizler o heyacanları unutalı yıllar oldu...

Yükseköğretim programları ile ilgili ayrıntılı bilgiler ve öğrenci kontenjanları, adayların 2006 Haziran-Temmuz aylarında edinebilecekleri 2006-ÖSYS Yükseköğretim Programları ve Kontenjanları Kılavuzunda yer alacaktır.

2006 ÖSS sonuçlarının 15-20 Temmuz 2006 tarihleri arasında açıklanması planlanmaktadır. Tercihler, sınav sonuçları açıklandıktan sonra internetten yapılacak.

http://sonuc.osym.gov.tr

Yükseköğretim Programları ve Kontenjanları Kılavuzu, yerleştirme ve hizmet ücreti olarak 15 YTL alınacak. Söz konusu kılavuzu okullara 20 Temmuzdan itibaren göndereceklerini kaydeden ÖSYM Başkanı Yarımağan, 25 Temmuzdan itibaren de adaylardan tercih başvurularını almayı planladıklarını söyledi..

ÖSYM Merkezinin basın duyurusu 2007
”17 Haziran 2007 tarihinde yapılan Öğrenci Seçme Sınavı (ÖSS) ile 24 Haziran 2007 tarihinde yapılan Yabancı Dil Sınavının (YDS) değerlendirilmesi ve ortaöğretim kurumlarından alınan diploma notlarından adayların Ortaöğretim Başarı Puanlarının (OBP) hesaplanması çalışmaları tamamlanmış olup, sonuçlar 12 Temmuz 2007 Perşembe günü saat 10:00’da Yükseköğretim Kurulu Toplantı Salonunda basına açıklanacaktır. Adaylar sonuçları 12 Temmuz 2007 Perşembe günü saat 10:30'dan itibaren http://oss.osym.gov.tr ve http://oss2007.osym.gov.tr internet adreslerinden öğrenebileceklerdir.

Yapılan incelemeler sonucunda Sosyal Bilimler–2 Testinin kamuoyuna açıklanan kopyasındaki 26. Mantık sorusunun iptaline karar verilmiş ve değerlendirme buna göre yapılmıştır.”

Tüm öğrenciler, başarılar diliyorum. 15.08.2008

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..