Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '09

 
Kategori
ÖSYS
 

Öss ye saatlar kala...

Saat gecenin biri vurduğu, sınava girecekelerinde uykuda olduğu bir zaman dilimi içerisindeyiz. Bende nöbette hastalarımı kontrol etmekteyim. Bugün bir çok gencimiz uykuda ve sabahı beklemektedir.

Herkesin heyecanı farklıdır. Ançak herkese burdan sesleniyorum; heyecenınızı kontrol altına alın; heyecanınız sizi kontrol altına almasın sakın! Yarın nöbetten sonra bende sınava gireceğim ne telaş, ne heyecan.. Bende bir rahatlık bir rahatlık...Sanırım bu benim ilk üniversitemi okumamdan kaynaklanıyor. Ancak buradan yazmış olmamın tek nedeni hayatımızı tek bir sınava tabi tutmamak gerek. Kafamızda büyük sorun haline getirmemek gerek. Burda anne ve babaya büyük görevler düşmektedir. Durumu olduğu gibi kabullenmek gerekir. Burdan kimi öğrenci 11 yıllık eğitim ve öğretimin sonucunu almakta, kimiside 1yıl boyunca uğraşısının sonucu ile karşılaşmakta. Sonuç ne oursa olsun hayat devam ediyor. Burdan herkese başarılar dilerim. Özellikle kardeşim ismaile sesleniyorum; canı gönülden bu sınavı başaracaksın!!!.
Sevgiler tüm sınava gireceklere...
 
Toplam blog
: 11
: 305
Kayıt tarihi
: 29.01.09
 
 

Trakya Üniversitesi mezunuyum. Özel sağlık sektöründe 2 yıl  çalıştıktan sonra memurluğa geçtim 4..