Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '11

 
Kategori
ÖSYS
 

ÖSYM Başkanı açıklama yaptı yapmasına ama ...

ÖSYM Başkanı açıklama yaptı yapmasına ama ...
 

ÖSYM Başkanı bugün yaptığı açıklamada, YGS’de hiçbir adaya haksız bir şekilde, diğerinin önüne geçilecek herhangi bir uygulama asla oluşmamıştır. Bu nedenle tüm adaylarımızın ve velilerin son derece rahat olmalarını ve gerçekleşmiş olan sınavdan şüphe etmemelerini istiyorum dedi. 

Çok fazla detaya girmek istemiyorum. ÖSYM Başkanı Prof. Dr. Ali Demir ‘in tüm açıklamalarını izleyenler biliyorlar. 

Sizler tatmin oldunuz mu bilmiyorum, fakat ben verilen cevaplardan tatmin olmadım. 

Birçok soru var kafamda lakin, orada benim için en can alıcı nokta;  

Her bir adaya, kendisine verilen soru kitapçığı ile kendi cevap kâğıdının görüntüsüne internet üzerinden erişim imkânı verileceği ve tüm adaylarda; bu ya da buna benzer bir soru kitapçığının kullanılmadığı görülecektir ifadesidir.  

Bu ifade ÖSYM’nin sitesinde bulunuyor. 

Oysaki şimdi kamuoyuna açık ÖSYM’nin sitesine baktığımızda görülen; sadece öğrencinin soru kitapçığında hiçbir işaretleme yapmadan önceki hali. Bizler cevap anahtarını göremiyoruz. 

Bilmiyorum aday kendisi görebiliyor mu cevap anahtarını.. 

Eğer kamuoyu; yayındaki herhangi bir adayın soru kitapçığı ile cevap kağıdını birlikte göremiyecektiyse; sadece soru kitapçığının yayımlanmasının ne anlamı var? 

Karşılaştırma yapamadıktan sonra.. 

Ayrıca neden öğrencinin soru kitapçığı karalama yaptığı hali değil de, yapmadan önceki hali ile yayında? 

Özetle;  

Soru kitapçığı ( karalama yapılmış şekliyle) ve cevap anahtarı birlikte kamuoyuna açık bir şekilde yayımlanmalı... 

 

 
Toplam blog
: 287
: 13046
Kayıt tarihi
: 22.11.08
 
 

Öğretmenlik yapıyorum ve anneyim. Çocukları çok seviyorum. Yüreği sevgi dolu olan insanlara, sela..