Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '11

 
Kategori
Haber
 

ÖSYM Başkanı Bilimsel Aşırmalar yapmış...

ÖSYM Başkanı Bilimsel Aşırmalar yapmış...
 

Prof olmak bu kadar kolay demek ki...


Üniversite hocalığımda nelere tanık olmadım ki..

80 li yılların başında,....Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Enstitüsünde, görev yapan sorumlu proflar,yandaşlarına arşivten tezler verip bu çalınan tezlerle onlarca kişinin haksız doktora yapmalarına göz yummaktan ağır cezalarda yargılandılar...

Bu bilim hırsızlarını foyasını çıkaranlardan biri de o dönem ....İnkılap tarihi enstitüsünde Yard.Doç olan Merhum Necip Hablemitoğlu idi....Sonra kim vurduya gitti adam...

O dönemki ikttdar bakanı ve mebbus ve eşlerinin ;önemli bürokratların bu velinimetlerden bedava ve ziyadesiyle faydalandıkları bilinir.Hatta bunların bazılarının doktora dil sınavında ,görevlilerce kopya çekerken yakalanıp dışarı atıldıkları...yıllar sonra bu hısızların Prof olup hatta dekanlık yaptıklarına tanık olmuştum.

Milletin ahını aldılar...Halen saltanat sürüyorlar...

Bilimsel hırsızlığı ÖSYM Başkanı yapar mı...

Yaparsa tuz da kokmuştur...

Ben demiyorum...Koca Gazeteler yazıyor...Önemli TV ler açıklıyor...*YÜKSEKÖĞRETİME Geçiş Sınavı’nda (YGS) ortaya çıkan “şifreli kitapçık” nedeniyle tartışmaların odağı haline gelen Yükseköğretim Kurulu Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) Başkanı Prof. Dr. Ali Demir, intihalle (akademik hırsızlık) suçlandı. TV 8 kanalında yayınlanan habere göre Demir, Alman Peter Latzke’nin yazdığı makaleleri 1990’da Teknik ve Tekstil Dergisi’nde 9 bölüm süren yazı dizisinde, kendi yazmış gibi gösterdi. İntihalin fark edilmesi üzerine Demir, “özür” yazısı yayımladı. Haberde, olay şöyle anlatıldı:

‘Akademik ahlaka uymaz’

“Peter Latzke’den ilk yazıdaki kısa bir anma dışında söz edilmiyor ve makaleler Doç. Dr. Ali Demir’in kendi eseriymiş gibi gösteriliyordu. Oysa, makaleler, kelimesine tercüme idi ve bu intihal sayılıyordu. Bu durum Leeds Üniversitesi’nden Prof. Mike Denton’un dikkatini çekti. Onun Loughborough Üniversitesi yönetimine başvurması üzerine konu Tekstil Bölümü Başkanı Prof. Dr. Gordon Wray’a iletildi. Yapılanı akademik ahlak açısından kabul edilmez bulan Dr. Wray soruşturma başlattı. Dr. Demir’in kariyerini tümden bitirecek bir adım atmak yerine, akademisyen dostlarının da ricalarını kıramayarak, onun Teknik ve Tekstil Dergisi’nde bir özür yazısı yayınlatmasına karar verildi. Bu özür Teknik ve Tekstil Dergisi’nde dizinin 9’uncu bölümünün başında yayınlandı.”* Hürriyet

........

Sehven olmuştur...

Takiyyedir benim işim..

Naylon ünvanım var benim...

Babam prof oldum diye gocunuyor benimle...

Valahi haberim yok...

İki gözüm çıksın ki suçum yok...

Ekmek kulağımı çarpsın...

İstifa etmem...ne yaptım ki...

İstifa edecektim ;ama bırakmadılar..

O dönem korkumdan açıklayamadım...

Vay halimize..

....

Alınan alınsın...yarası olan gocunur...

Suçlular aramızda...Onlara sesleniyorum..

....

Basiretsiz ve beceriksizler...kıldığınız namaz;gittiğiniz haç haram size...Milletin evladı diplomalı açıkta işsizlikten inim inim inlerken..Yediğiniz ekmek;bu fukara milletin vergileriyle aldığınız yüksek maaşlar haram olsun size.

Uyumayanlar ,sizi hiç unutmayacaklar...koyunlar sizin olsun...tepe tepe kullanın...

Ali Demir Hocam,ne oluyor...sana inanıyoruz...Bi açıklayıveesen gaaarii..

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..