Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '11

 
Kategori
ÖSYS
 

ÖSYM van minüt

Sevgili Okurcuklarım; 

Uzun zamandır kafamın içinde bu kadar tilki dolaşmamıştı...zavallı koyunları yemişler....bu nedenle uyuyamadım...ÖSYM başkanı ne haldedir dedim...İçim acıdı...Zaten basındaki fotoğrafını görmüştüm... o fotoğrafı kesip pazar günkü Sıhhiye gezisinde kullanasım geldi... Bir pankarta iliştirilmişti resim...Altında şöyle şıklar vardı: 

a bugün ne yalan uydursam,  

b ne yalan uydursam bugün ,  

c yalan ne uydursam bugün,  

d bugün uydursam ne yalan,  

e uydursam bugün ne yalan ... 

İyi fikir dedim içimden... 

Saat üçle beş arası kafam iyi çalışıyor...Muhtelif pankart fikirleri buldum, bunları bedavaya gençlere bağışlıyorum...telif hakkı falan istemem...helal olsun...Fikirlerim şunlar: bir pankarta dikeyleme ÖŞYM yazılacak (ö:öğrenci, ş:şifreli y:yerleştirme , m:merkezi) 

Diğer pankart fikri ;biraz vicdanı olması muhtemel yöneticilere addedildi...Şöyle denecek:Kul Hakkı Yeme İmza ? 

Yada şöyle olabilir: ÖSYM-Hakkımı YEME 

Diğer bir fikir de şuydu: Dünyanın bütün kriptologları birleşin, ÖSYM'ye van minüt deyin! 

Bir de Türk filmi ve nostalji temalı bir afiş fikri vardı...Şöyleydi: ÖSYM Biz Eskiden Sana Güvenirdik! 

Klasik bir yaklaşım içeren şu afişi de unutmayalım:Hak Hukuk-Gak guguk 

Bi de ağlak bir pankart fikrim vardı: Yeni Anne: Oğlum otur da şifrelerine çalış... 

Yada şu olabilir: Herşey Mübah Değil 

Yada korkutucu olmak istersek: ÖSYM Yaptığın Suç 

Hiç (şifreyi) bilenle bilmeyen bir olur mu? 

 

Tabi diğer parlak eylem fikirlerim var ...1000000 insan aynı anda Abdullah Gül'ü arayacak. İçimizdeki adalet duygusunun nasıl yokedildiğinden bahsedilip, Hayrünnisa hanıma selam söylenecek, Allah rahatlık versin denilip kapatılacak. Muhtemelen o gece uyumaya fırsatı olmayacaktır! Tabi telefonu açık da bırakabilir... 

Parlak fikirlerden biri de 1 000 000 kişinin ÖSYM ye fırsat eşitliğini zedeleyici davranıp, haksız rekabet ortamı yarattığı için dava açıp kazanırlarsa bir yıllık dershane paralarını faiziyle birlikte talep etmesiydi ki herhalde adamları biraz korkutabilirdi... 

Her aile yaklaşık üç ile onbin lira arası bir para ödemişti...ve bunu sınırlı olanaklarıyla yapmıştı...En azından şifreli birileri doktor olduğunda o adam yüzünden doktor olamayan adamın yüreciğine biraz su serpilirdi... 

Evet dedim...Bu ülke çok garip...Ve hepimizin ülkesi...Pazar günü Sıhhiyeye doğru yürümeye karar verdim... 

 
Toplam blog
: 25
: 541
Kayıt tarihi
: 10.06.07
 
 

15-20 yıldır ajandası olan, bazen gri hücrelerden bu ajandaya düşen yazıları fazlaca önemseyen bir h..