Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '20

 
Kategori
Deneme
 

Öte zamanlar

Piyano, keman ve çello, rica etsem BU eseri benim için çalabilir misiniz?

Binmişiz otomobile gidiyoruz, neşeliyiz ve kalabalık; otomobilden taştık taşacağız , o kadar. Yolculuk nereye? Ben bilmiyorum, şoför bilir; hey direksiyondaki, nereye gidiyoruz? Bilmem, siz söyleyin, nereye gidelim?

Denize! Dağa! Memlekete! Aşka! Dostluğa! Hayata! Yaşama! Ölüme!

O zaman önce denize gidelim, sonra aşka, olur mu? Zamanımız kalırsa, bir yaşam da yaparız, diğerlerini öteleyelim, öte zamanlarda gideriz oralara, olur değil mi? Olur olur.

Keman, piyano ve çello, rica etsem ŞU eseri benim için çalabilir misiniz?

Ne çok ağaç var buralarda, çocuk ve çığlık, samimi oyunlar ve oyuncaklar. Biraz kalabilir miyim? Merak etmeyin ritme ayak uydururum, zamanında sahnelerde çok....Ağaçlara bakar mısınız, çocuklara, çığlığa ve o samimiyete, oyunlar, oyuncaklar; kalabilir miyim?

Öte zamanlarda ötelere gidilebildi mi?

Ben bir iki gittim, bir iki ile, ama o kadro, o şoför önderliğinde bir daha bir araya gelemedi, hayat işte, malum, çabuk bayatlayıp...O, orada kaldı, dilediğim zaman piyano, keman, çello eşliğinde dönüyorum o anlara ve....

Çello, keman ve piyano, rice etsem O eseri benim için çalabilir misiniz?

Çok kar yağmıştı çok, zamanın birinde ve bildiğim o şoför o zaman, o zamanın birinde kayboldu. Belki diyorum dağa gitti, dostluğa, sığamadı belki diye düşünüyorum hayata, ölüme sürdü otomobili, öte zamanlara, öte.

Ş.Y.

 

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..