Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '07

 
Kategori
Gönüllülük
 

Öteki elinden de siz tutun

Öteki elinden de siz tutun
 

Duyarlı yüreklere hayran olmamak mümkün mü ? Bir grup gönüllü tarafından kurulmuş benimyuvam.org.

Kurulduğu günden bu yana doğru işlere imza atmış, yüzlerce çocuğun yüzünü gülümsetmiş bir topluluk. Yeni öğrendim, geç kalmış sayılır mıyım?

Gönüllülük maddelerini inceliyorum:

Koşullarım böyle bir çalışma için elverişli. Katkı sağlayabilirim biliyorum.
Başladığım işi bitirebilecek güce, inanca, zamana ve uygun koşullara sahibim.
Onlarla varoluş nedenim acımak değil. Acımanın ilişkilere zarar veren bir tutum olduğunu biliyorum.

Özellikle küçük yaş gruplarında, temel güven duygusunun oluşması içi, düzenli aralıklarla düzenli aktiviteler yapmanın ve sürekliliğin ne kadar önemli olduğunun farkındayım.

Benim Yuvam grubunun faaliyetlerini incelediğimde;

Fatih Yuvası 7-12 Yaş
Yakacık Yuvası 7 - 12 Yaş
Bahçelievler Yuvası 0-6 Yaş Kurumlarına her iki haftada bir ;

Çanakkale - Hamiyet-Feridun Sözen Küçükkuyu Sevgi Evleri Ziyaretlere ise yaklaşık 2 ayda bir ziyaretlerimizi gerçekleştiriyoruz.

Ziyaretlerimizde sürekliliği sağlamak adına gönüllülerimizin evlerine yakın olan yuvaları seçmelerini öneriyoruz.

Çocuklarımızla her ziyaretimizde farklı aktiviteler ile vakit geçiriyoruz.

Bizleri çocuklarımızla boya yaparken, takı tasarlarken, oyun oynarken, ders çalışırken, film izlerken, sohbet ederken görmeniz mümkün.

Sadece yuva ziyaretleri ile sınırlı kalmayıp eğitim, sağlık gibi konularda da elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz...

Heyecan verici değil mi? Ziyaretlerde ders çalışılıyor, film seyrediliyor, sohbet ediliyor, bulmaca çözülüyor, resim yapılıyor, oyunlar oynanıyormuş.. Bazen yuva dışında tiyatro, sinema, çevre gezileri gibi kültürel aktiviteler düzenleniyor ve organizasyonlar çok keyifli geçiyormuş.Sayıları her geçen gün artan gönüllülerden biri olmak için ben şimdiden sabırsızlanıyorum.

Sizle rde benim gibi habersizsinizdir belki, ilgilenleriniz için haber etmek istedim.

Sevgiyle Kalın...

ayrıntılı bilgi için..... benimyuvam.org

 
Toplam blog
: 60
: 1208
Kayıt tarihi
: 11.06.07
 
 

Memnun oldum... Ben de Didem :) İstanbul'da yaşıyorum. İstanbul'da yaşamayı seviyorum. Yoğun yaşam t..