Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '13

 
Kategori
Şiir
 

Öteki

Öteki
 

hangi güneş aydınlatır
kuytularına sis çökmüş bir ruhu
bilmek ne çare anlamak ne çare
 
tutku 
tutunamadığımız bir dünyanın düşü mü yoksa
bile bile ölümlere adanmak mı?
 
söylediğim her şeyi unutabilirim
sınıfta kaldı sorumluluk duygum
karnelerimi ve takdirnamelerimi yaktım
iyi çocuktum
ağır oturur zor kalkardım bakışlarınızdan
teşekkürlerinize minnet duyar
kanardı kahırlarınızın hançeriyle onurum
 
birgün onurumu da onarmasını öğrendim
tanrım beni yoldan çıkardın
o....u ve mağrur bir şehir gibi sevdim hayatı
İstanbul'u hep iliklerimde sakladım
bir kadını herkes gibi sevip
başka başka özledim
herkesle benzer konuşup
başka başka yattım düşüncelerimi
hiç bir tutmadım sevenlerimi
zaten sayılıdır yarası yüreğin
göz tanıktır buna dudak delil
 
çirkin bir deli olmak istiyorum biliyor musun?
kazandım iğrenilmek ve dışlanmak duygusunu
kendimi bilincime bahşettim.
 
 
aralık '98 bornova
m.davran özer
 
Toplam blog
: 23
: 214
Kayıt tarihi
: 13.04.10
 
 

1971 Hatay doğumlu. Yüksekokulu İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyoloji Bölümü'nde oku..