Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Otel odası

Otel odası
 

Uykusuz yorgun

Otel odama girdim

Valizimi açtım

Hüznü, yalnızlığı, çıkardım

Sesini komodinin üstüne koydum

Kokunu yastığıma

Gözlerini tam karşıma astım

Minibar dan biraz unutmak aldım

Gözlerimi kapadım

Pencere açıldı

Beyaz bir bulut gülümsedi

Beni çağırdı

Dizlerim hafif yaylandı

Kendimi boşluğa bıraktım

En uç dallarıyla,

Sevdiğim şarkıları söyledi ağaçlar

Bir martı çığlık attı

Elleri gökyüzüne dilenir gibi

En sevdiğim arkadaşım ayağa kalktı

Bir sözcükler karmaşası

Herkes birşey söyledi

Hiç soru sormadım

Hiç konuşmadım

Sabah haber gönderdi

Gecikecekti

Bir ara seni gördüm

Gözlerin bir namlunun ucu gibiydi

“Ateş” dedi biri bağırdı

Herşey birbirine karıştı

Gözlerimi açtım

Gözlerine takıldım

Kalktım yüzümü yıkadım

Biraz iç burukluğu koydum diş fırçama

Dişlerimi fırçaladım

Şöyle bir yüzüme baktım

Bir bardak hüzün ve sızıyı

Karıştırıp içtim

Yalnızlığımı giydim

Çarptım kapıyı

Çıktım gittim

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..