Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Otel

Otel
 

Nasıl bir oteldi orası?

Alnıma damlayan su tanesi beni uyandırmasaydı, sabaha kadar halim nice olurdu?

Hoş, uyusam belki daha iyiydi... Sabaha kadar titredim durdum...

Fiyatı iyiydi, yirmi liraydı geceliği... Kahvaltı fiyata dâhil miydi?

Unuttum!

Şafak sökerken ayrıldım otelden, resepsiyonda duran adam galiba otelin sahibiydi... Karikatür gibi bir adamdı... Kel ve göbekliydi, üzerinde atleti, altında; mavi beyaz, dikine çizgili pijaması vardı... Bir de beraberinde sürüklediği naylon terlikleri...

Bilirsiniz; eskiden tuvaletlere konan naylon terliklerden...

Tuvalete neden naylon terlik konur bilmem ki!

Ucuz diye mi?

Adetten mi?

&&&

Kaderine razı adam modundaydım, otelci bana mahcubu oynuyordu... Sahnede konuşma yoktu...

Parayı çıkartıp masanın üzerine koydum, biraz kusura bakma, biraz da; “ucuz etin yahnisi bu kadar olur” der gibi baktı...

“ Ha..tir” dedim içimden, yüzüne karşı.

O, elini mavi beyaz dikine çizgili pijamasının içine soktu, kaşındı... Akşamdan kalmaydı...

&&&

Otel; üç katlı ahşap bir binaydı, arkasında karmakarışık bir bahçesi, kuyusu ve portakal ağaçları vardı...

Kaldığım oda cumbalı, karyola aynalıydı... Gardırobun aynası var mıydı, vardı da acaba çatlak mıydı?

Çarşafları kirli miydi, temiz miydi?

Çok yorgundum, üzerimdekilerle yatıp, o dakika uyumuştum...

Ah o yağmur yağmasaydı...

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..