Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '11

 
Kategori
Mizah
 

Otobos kebabı

Otobos kebabı
 

Kordolotof


- Bayılıyom lo bu şehre! 

- Ben de babo! 

- Bak garılar nasıl cıbıl cıbıl! Göriisen şortluyu! Süt mübarek! 

- Vıy vıy vıy da vıy vıy vıy, tıy tıy tıy da tıy tıy tıy! 

- Şimdi onun bindiği otobosa binmek vordı lo! 

- Vardı de mi babo!? Heah! 

- Görisen bocakları sütun gibidir lo! Sporcudur bu? 

- Öyle zaar? 

- Acaba ne sporu yapar ki? 

- Gülle atsa bizim eçin eyi olurdu he mi? 

- Ayı! Böyle gözle gız gülle atar? 

- Hayır atsaydı daş da attırırdık, ulusal özgürlük dovamızda ink3ar ve imha poltikalaırnın sorunsallarının hakça ve domkratik çözümünde sosyal paylaşım temelli, bilge önderliğin ışığı altında güneşli yurdumuzun, kekikli doğlarında, tezekli yollarında hep berober, omuz omuza, yan yana can cana … Amaaaan da can cana , göbeti atarız camdan camaaaa… Yandım çerilere yandım romanlaraaa! 

- Sus! Ne diisen ben de sınıf bilincine, ulusal domokrasimize ulaştın sanıyorum! Şunun dediğine bak! Sınıf belanı vere! 

- Ben sodece ezilmiş bir boşka halkın duygu durumuna eş bakışlılık geliştirmek istemiştim babo! 

- Amma bak şimdi lo! 

- Nedir babo!? 

- Şimdi bu gız böyle cıbıl cıbıl beyaz beyaz dolaşii ya? Bize… Siz bizim sınıfsal ve hegemonik ve kültürel üstünlüğümüze yaklşaşamısiz dii! 

- Yoh ya!? Öyle mi dii? 

- Öyle dii, kesin!  

- Ne edek babo? 

- Bu gızın pişmesi lozım! 

- Kişisel gelişim gursuna yollayak? Bende para yoh ama? 

- Öyle değil kerkenez! Çağır aşretin enikolarını 

- Eniko derken? 

- Bizim dilimizde “yovrılar” anlamına geliyor! 

- Haooğ! Anadım! Soğra? 

- Soğrası geçen portide sakladığımız biro şişeleri vordı… Durii mi onlar? 

- Duriii.. Noldu? 

- Kokteyl yapacaz! 

- Hanginden babo! Ban en çok Malibu’yu seviyom! 

- O değil lo! Molotof diyem! 

- Molotof Rus değildi? Onlar ne bilir lo kokteyli ? 

- Ulo ne anlayışsız adamsan! Molotof kokteylini yakıop otobosa atacaz! Azıcık ısınsınlar… 

- Abooo! Ya yanarlarsa babo? 

- Fena mı pişmiş beyaz et sağlığa yorarlıdır ohohork ohohork! 

- Haaaoğ! Gafam bosmadı ama doğru diisen babo! Lahmacun yiyek? Ohohork ohohork! 

- Yiyek lo! Bak keyfim geldi, ohohork ohohork! 

 
Toplam blog
: 153
: 503
Kayıt tarihi
: 11.02.11
 
 

Eczacıyım, memlekete meraklıyım.....