Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '08

 
Kategori
Mizah
 

Otobüse binerken hangi klibi hatırlıyorsun

Yine otobüs durağında, bir otobüs beklerken ne kadar yanlış yerde beklediğimi kuyruğun sonunda olduğumda anladım.

Adım adım ilerlerken otobüse yaklaştığımdan akbil cihazından sesi farkettim çok ilginç herkesde akbil var ve inanılmaz bir bütünleme ile çok hoş bir sound çıkarıyor yurdum insanı zamanlama mükemmel ve yapılan harekler dolayısı ile tempo halınde her dııı dııt sesinden sonra bir adım veya kolumuz oynuyor. Aklıma o klip gelmezmi :) Çok hoş bir durum oldu ve ortama tvden bakar gibi seyretmeye başladımki evet biz klibin tam içindeyiz. Duft Punk o klibi bizden almış. :) Tempo hiçbir durakta bozulmadı yani bizim o müzik kültürü içimizde var sadece yabancılar çevirmiş bizim akbil müziği yok :) Duft Punk "Around The World"

 
Toplam blog
: 11
: 442
Kayıt tarihi
: 11.07.08
 
 

1979 Ağustos ayı doğumluyum tipik Aslan burcuyum. 1995 yılında kendi biriktiğim harçlıklarla aldığım..