Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '15

 
Kategori
Güncel
 

Oturdum ağladım unutuluşa ve öldüğümüze

Oturdum ağladım unutuluşa ve öldüğümüze
 

Ermenek diye bir memleket vardı; 
hani yüzme bilmeyen madenciler yaşardı yer altında 
sadece yaşamak ve var olmak için.
Bugün bütün gün onları bir hatırlayan var mı diye baktım durdum dört bir yana. 
İzlerine rastlayamadım. Halbuki geçen sene bugündü.
Yüzme bilmez kara bahtlı kardeşlerim yer altında sulara kapılmışlardı. 
Tekrar tekrar hatırlayan var mı diye sordum nicesine. 
Yoktu kimse. 
Oturdum ağladım unutuluşa ve göz göre göre öldüğümüze. 
Ruhunuz şad olsun, durağınız cennet olsun kardeşlerim. 
Allah hepimize rahmet eylesin!
 
 
Toplam blog
: 57
: 385
Kayıt tarihi
: 26.11.12
 
 

Yazar, gazeteci (eskisi); şimdilerde işsiz, göğe ve suya yazıyor.  ..