Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Oturmuş Devlet İstiyorum

Oturmuş devlet istiyorum
Nedir oturmuş devlet
Oturmuş devlet
Kurumsallaşmış devlettir
Oturmuş devlet
Kurumlar eliyle yönetilir
Kurumların
Belirlenmiş yönetim işleyişleri vardır
Kurum yöneticileri
O yönetmeliğe göre kurumu çalıştırır
Hiçbir aksama da görülmez
Oturmuş devlet yapısında
Oturmuş kurumlar vardır
Bu kurumlar
Kesinlikle dosdoğru çalışırlar
Kimsenin işi yarım yamalak olmaz
Dört dörtlük olur hep
Aslında
Oturmuş devlet köklü devlettir
Bizim devletimiz de köklü devlettir
Ve bizim devletimiz de
Oturmuş devlet statüsünde olmalıdır
Üzgünüm ki
Üzgünüm ki deyip kalıyorum işte
Uzun yıllar eğitim yöneticiliği yapmış
Bir eğitimci olarak
Söylüyorum ki devletimiz
Oturmuş Devlet olamadı hala daha
Bu topraklarda doğmuş büyümüş
Bu topraklarda toprağa düşmüş
Bir neslin devamı olarak
Hasretle hem de çok büyük hasretle
Oturmuş devlet olalım özlemindeyim
İç barış sorunu olmayan
Dış barış sorunu olmayan
Ekonomik gelgitler yaşamayan
Aksaklıklar olunca da
Derhal çözümü bulan
Asayiş sorunu olmayan
İnsanlarının
İşsizlik sorunu yaşamadığı
Döviz sıkıntısı yaşanmayan
Dış alımı dış satımından az olan
Eğitimi
Tamamen bilimsel eğitim olan
İnsanları
Genellikle işiyle kaydıyla uğraşan
Ve gün be gün
İşini ilerletebilen
Ve de canlarım
Siyaseti de tam olarak bilimsel olan
Siyasi rekabetinin daha güzele yönelik olan
Cumhurbaşkanının
Yönetim işlerini terk edip
Yerel seçime endekslenmediği
İnsanlara sevgiye bakıp
Herkesin birbirine sevgiyle bakmasını sağlayan
Cumhurbaşkanı olarak çalışmasını sağlayan
Siyaset olmasını yaşayan
Tam demokratik yapıda
Çoğulcu demokrasiden ödün vermeyen
Çoğunlukçuluğu kabul etmeyen
Oturmuş bir devlet olsun devletim diye bekliyorum
Bakıyorum da son günlerimize
Ülkede yaşamın tadı kaçtı canlarım
Siyaset özellikle işin tadını iyice kaçırdı
İnsani siyaset gitti
Yabanıl siyaset geldi oturdu yerine  
Olmaz bu
Yakışmaz bu
Köklü soy devletimize
Yakışmaz
Yakışmaz
Yakışmaz
Dilerim
Başta Cumhurbaşkanı olmak üzere
Tüm siyasiler duysunlar sesimi
Ne diyor bu hazret desinler
Sonra da üzerinde düşünsünler
Dilerim
Dilerim
Dilerim


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..